طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت تبریز

با تخفیف ویژه 30 درصدی

طراحی سایت تبریز، تخصص و تعهد ؛ وقتشه کسب و کارتو متحول کنی ؛ گروه طراحی سایت راشن در کنار شماست

طراحی سایت تبریز
طراحی سایت فروشگاهی تبریز

طراحی سایت
فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای در تهران با گروه طراحی سایت راشن ؛ وقتشه شروع کنی

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز
طراحی سایت شرکتی و سازمانی در تبریز

طراحی سایت
شرکتی و سازمانی تبریز

طراحی سایت شرکتی و کاخانه ها با خلاقیت فراوان طراحی و اجرا میشه. تگران نباش. همراهت هستیم.

طراحی سایت شرکتی و سازمانی تبریز
previous arrow
next arrow
Slider

با راشن خدمات طراحی سایت تان را در تبریز با خاطری آسوده انجام دهید!

ما برای رشد کسب و کار شما در فضای آنلاین برنامه و استراتژی مشخصی داریم. ارائه خدمات طراحی سایت تبریز ، سئو و بهینه سازی سایت در تبریز و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ در شهر تبریز را به وب راشن بسپارید.

طراحی سایت تبریز

طراحی سایت یک مقوله جدا از سیستم کسب و کاری شما است و طراحی سایت یک واسط بین شما و مشتریان جدید شما است و شما می توانید با استفاده از شرکت های طراحی سایت در تبریز اقدام به طراحی سایت کنید.

محدوده جذب مشتری در سایت بسیار نا محدود است به طوری که شما میتوانید در روز چند صد هزار نفر را جذب سایت کنید. سایت هه روند کسب و کار ها را تغییر دادند و دیگر شما نیاز دارید برای کسب و کارتان یک سایت جذاب طراحی کنید.

هنگام ایجاد یک پروژه سایت، همیشه مهم است که در مورد کاربران نهایی سایت فکر کنید. با این حال ، اغلب موارد این است که بسیاری از طراحان بیش از حد بر ایجاد سایتی متمرکز می شوند که مشتریان آنها را تحت تأثیر قرار دهد ، فراموش می کنند که این مخاطبان هستند که واقعاً اهمیت دارند.

کاری که شما به عنوان یک طراح باید انجام دهید این است که با مشتری خود صحبت کنید و تمرکز خود را بر روی مخاطب مورد نظر قرار دهید و مطمئن شوید که مشتری روش درستی را طی می کند. شما می خواهید این نکته را ادامه دهید که هر ویژگی که در طراحی گنجانده اید ، ویژگی هایی است که تجربه کاربر را بسیار بهبود می بخشد و مخاطب این ویژگی ها را دوست خواهد داشت.

 

این ضروری است زیرا مشتریان حتی بیشتر از طراحان تمایل به فراموش کردن هدف از ایجاد سایت دارند. یکی از راه هایی که میتوانید یک استراتژی جذاب برای مشتری داشته باشید، ایجاد سایت در شرکت طراحی سایت تبریز است.

در ادامه یک استراتژی جذاب را برای جذب مشتری مرحله به مرحله بررسی خواهیم کرد.

 

ابتدا مخاطب را شناسایی کنید.

آیا آنها بچه هستند؟ چه رنگی را می پسندند؟

 خوب شما باید از ابتدا به آن فکر کنید. اگر مخاطب کاملاً مشخصی دارید ، یک نقطه شروع عالی دارید ، در غیر این صورت باید به روش آزمایش شده برای ایجاد پرسونا ها و ایجاد مخاطب هدف بر اساس شخصیت هایی که ایجاد کرده اید ، برگردید و اطلاعات جمع آوری کنید. اگر نمی دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنم ، باید همین حالا یک مشاور بازاریابی استخدام کنید!

شما میتوانید با مشاوران شرکت طراحی سایت تبریز در ارتباط باشید تا شما را بیشتر در این مورد راهنمایی کنند.

 

 

 

رابط کاربری را متناسب با مخاطبان اصلی تنظیم کنید.

 

اکنون مفهوم اساسی افرادی را که برای آنها طراحی می کنید ، به دست آورده اید (به یاد داشته باشید مشتری نیست) ، گام بعدی تصمیم گیری در مورد رابط کاربر مبتنی بر مخاطبان است. به عنوان مثال ، اگر ما برای بچه های جوان طراحی می کنیم ، تصمیماتی که می گیریم مانند این باشد : طرح ساده بدون تکنیک های پیشرفته ناوبری ، جستجوی سایت و غیره، فونت های بزرگ و گرد(سبک های کارتونی را در نظر بگیرید).

استفاده بیشتر از حروف درشت از حالت عادی، حداکثر استفاده از تصاویر ، به ویژه تصاویر متن دار ، استفاده از ویدیو های جذاب و کاربردی، استفاده از رنگ های جذاب و متفاوت رابط کاربری شما را جذاب خواهد کرد.

از تصاویر مرتبط فقط برای بهبود متن استفاده کنید، در صورت امکان از تصاویر واقع بینانه استفاده کنید.

برای ارائه داده ها از نمودارها استفاده کنید. فونت های کوچکتر ، وقتی مهم است که متن بسیار خواندنی است.  از انیمیشن استفاده نکنید ، مگر اینکه ضروری باشد.

استفاده از موارد بالا به شما کمک خواهد کرد تا رابط کاربری بسیار جذابی داشته باشید و مخاطبان هنگام استفاده از سایت شما لذت ببرند.

 

اگر سایتی برای طرفداران ورزش در 20 سالگی طراحی می کردید ، معیارهای کاملاً متفاوتی خواهید داشت (استفاده بیشتر از تصاویر ، تمایل به رنگ های روشن غیر اصلی ، فونت های درشت ، تصاویر بزرگ و عنوان ها ، استفاده بیشتر از امتیاز و غیره)

 

به مشتری خود حق انتخاب دهید.

سایت شما باید طوری طراحی شود که مخاطب با اولین ورود خود به سایت متوجه هدف شما از سایت شود به طوری طرح ها عکس ها و رنگ ها باید گویای موضوع سایت باشند. به طور مثال اگر شما برای سایت کودک اقدام به طراحی سایت کنید باید از رنگ های گرم و روشن استفاده کنید و همچنین از تصاویر بچگانه استفاده کنید.

 

ساختار سایت را اصلاح کنید.

سایت معمولا باید در دسترس کاربر باشد به طوری که کاربر در صفحه اول سایت شما به تمام امکانات سایت شما دسترسی داشته باشد و برای پیدا کردن مقاله یا محصولات شما سردرگم نشود.

بسیار مهم است که شما امکان استفاده کاربر از محتویات سایت را آسان کنید و همین موضوع میتواند جذب کاربر بسیار بالایی برای سایت شما داشته باشد.

مرحله بعدی برنامه ریزی معماری سایت است.

هنگامی که به یک راه حل مناسبی برای طراحی رسیدید ، به طور همزمان دو کار را بر عهده خواهید گرفت. در واقع شما محتوا و معماری سایت را به طور همزمان برنامه ریزی خواهید کرد ، در واقع تعیین خواهید کرد که چه مواد در سایت وجود دارد و چگونه برای دسترسی و استفاده از آنها سازماندهی می شود.

شما در این کار به دو مخاطب خدمت می کنید: کاربران انسانی و ربات های موتور جستجو ، هر دوی آنها باید بتوانند بدون هیچ گونه مانعی بر سر راه از طریق وب سایتبه تمام اطلاعات سایت شما دسترسی داشته باشند. شما میتوانید تولید محتوای سایت خود را به شرکت طراحی سایت تبریز بسپارید تا کارشناسان تولید محتوای شرکت بهترین محتوا را در خدمت شما و کاربران قرار دهند.

در همین حال ، ساختار وب سایت به سه روش عمل پیمایش در سایت شما انجام می گیرد :

 

1) منوهای اصلی

منوی وب سایت مجموعه پیوندهایی است که در یک لیست ارائه می شود. منوی وب سایت ممکن است به صورت افقی در قسمت بالای یک وب سایت اجرا شود ، که به صورت عمودی در یک طرف وب سایت نمایش داده میشود یا در پاورقی وب سایت وجود دارد.

در دستگاه های تلفن همراه ، منوها اغلب با نمادهای قابل ارتقا نشان داده می شوند که از طریق ضربه زدن به آنها دسترسی پیدا می کنید.

بهترین روش برای منوی اصلی پیمایش وب سایت این است که به طور مداوم از یک صفحه به صفحه دیگر در کل سایت برای اطمینان از کارکرد صحیح منو ها پیمایش را انجام دهید. منو ها حاوی پیوندهای به مهم صفحات سایت هستند.

2) زیر منوها

در وب سایت های بزرگ ، داشتن بیش از یک منو گاهی ضروری است. به عنوان مثال ، یک نمایندگی فروش بزرگ اتومبیل با 300 پیوند ممکن است برای هر یک از شاخه های فیزیکی خود دارای یک قسمت منحصر به فرد از محتوا باشد ، و ممکن است یک زیر منو به منظور “سیلو کردن” محتوا ایجاد شود ، و دسترسی آسان کاربران به محتوا را امکان پذیر سازد.

معماری خوب وب سایت به شما اطمینان می دهد که وجود زیر منو به جای شلوغی صفحه اصلی سایت، دسترسی کاربران به محتوای سایت را آسان خواهد کرد.

3) سایر پیوندهای داخلی

همچنین معماری خوب وب سایت شامل پیوندهایی از محتوای متن یک صفحه معین، به سایر صفحات مرتبط سایت خواهد بود. به عنوان مثال ، یک صفحه در مورد مدیریت درد در یک وب سایت بزرگ مرکز پزشکی ممکن است از طریق محتوای آن به صفحه نمایه پزشکی در محل عمل که کلاس های مدیریت درد را ارائه می دهد پیوند دهد. پیوند داخلی از این نوع، مسیرهای مفیدی را برای کاربر ایجاد می کند، سلسله مراتب صفحات مهم را تقویت می کند و همچنین می تواند دارای مزایای مهم SEO باشد.

هدف از معماری سایت خوب این است که هم به انسان و هم به ربات ها راهی روشن برای محتوای مورد نظر ، اعم از این که سایت شامل 10 یا 10 هزار صفحه باشد ، ارائه دهد.

شما میتوانید با شرکت طراحی سایت تبریز در ارتباط باشید و یک معماری خوب برای سایت طراحی کنید و همچنین هدیه پشتیبانی رایگان سایت را نیز دریافت کنید.

پیچیدگی مدل تجاری معمولاً موجب پیچیدگی وب سایت می شود. به عنوان مثال ، یک شرکت لوله کشی یک نفره به طور معمول سایت بسیار ساده تری نسبت به یک آژانس املاک چند نفره حرفه ای دارد.

صرف نظر از اندازه سازمانی ، ایجاد آسانترین مسیر ممکن برای انسان و رباتهای موتور جستجو برای دسترسی به محتوای شما یک هدف جهانی است. اگر به مرحله طراحی وب سایت رسیده اید که در آن محتوای وب سایت خود را سازماندهی می کنید ، ما این معماری اطلاعات را برای شما توصیه می کنیم که حتما با شرکت طراحی سایت در تبریز در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان شرکت استفاده کنید.

آزمایش نهایی نقشه معماری شما

هنگامی که یک نسخه فعال از وب سایت جدید خود را راه اندازی کردید ، یکی از قدرتمندترین سرمایه گذاری هایی که می توانید انجام دهید این است که کاربران آن را آزمایش کنید.

بسته به منابع کسب و کار خود ، می توانید از خانواده و دوستان بخواهید هنگام ثبت اقدامات، آنها سایت را امتحان کنند یا آزمایش قابلیت استفاده را به آژانسی که گروه های کاربری با وب سایت شما را ردیابی می کند ، واگذار کنید.

اهداف این کار می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • درک نحوه واکنش کاربران بی طرف به وب سایت شما
  • شناسایی مناطق سردرگمی که مسیر انتقال را قطع می کند
  • شناسایی مسیرهایی که به خوبی کار می کنند
  • مقایسه استفاده از وب سایت خود با استفاده از سایت رقبا

 

به عنوان مثال ، یک تست استفاده ممکن است در فهرست اصلی وب سایت شرکت لوله کشی محلی متمرکز باشد. تصور کنید که یکی از برگه های آن منو با عنوان “مناطق خدماتی” نشان داده شده است ، و به صفحه ای اشاره دارد که انواع خدماتی را که لوله کش انجام می دهد لیست می کند (تخلیه تخلیه آب ، تعمیر آبگرمکن و غیره).

با یک تست استفاده ممکن است مشخص شود که کاربران با کلیک بر روی آن لینک منو انتظار دارند به صفحه ای منتقل شوند که در آن مناطق جغرافیایی مورد استفاده شرکت  ذکر شده است.

از این آزمون ، شرکت ممکن است یاد بگیرد که بهتر است آن پیوند را “خدمات ما” تغییر نام دهد و پیوند دیگری با عنوان “شهرهایی که ما خدمت می کنیم” در فهرست اصلی داشته باشد. با انجام یک تنظیم کوچک ، می توان ناامیدی را کاهش داد و احتمال تبدیل را به حداکثر رساند.

 

این یک واقعیت از دنیای دیجیتال است که صاحبان مشاغل ممکن است مشکلات استفاده از وب سایت خود را نادیده بگیرند ، فقط به این دلیل که آنها خیلی عادت دارند به آن نگاه کنند و از نظرات مشتری اطلاع نداشته باشند.

 با توجه به اینکه تأثیر سرعت در استفاده از یک سایت، در تبدیل ها چقدر تأثیر دارد ، آزمایش و پیگیری رفتار کاربر بسیار منطقی است. سپس داده های آزمایش را می توان با داده های تحلیلی ترکیب کرد تا موانع سطح جاده را پاک کنید.

 

جمع بندی

طراحی وب سایت مشاغل محلی اقدامی اساسی است. هر شرکت باید طرحی را ایجاد کند که طراحی و نگهداری وب سایت بر اساس ارزیابی مهارت ها باشد ، سپس برنامه ریزی محتوا و معماری سایت برای اطمینان از دسترسی مطلوب مصرف کنندگان و ربات های موتور جستجو ، و در آخر رونمایی از تست قابلیت استفاده از سایت برای به حداکثر رساندن پتانسیل های تبدیل مخاطبان و قدرت محصول نهایی، تا حد زیادی به احساس اطمینان سایت شما کمک خواهد کرد.

پیشنهاد میکنیم حتما از خدمات شرکت طراحی سایت تبریز برای تست و عیب یابی سایت استفاده کنید چرا که با دانستن عیب های سایت و رفع آنها بهتر میتوانید به کاربران خدمات ارائه دهید.

وب سایت به عنوان یک دارایی اصلی هر کسب و کاری معرفی میشود. و سعی کنید از این دارایی ارزشنمد مراقبت کنید.

امید وارم این مقاله برای شما مفید باشد و اطلاعات ارزشمندی را کسب کرده باشید.

طراحی سایت در تبریز و هر کسب و کاری نیازمند به معرفی محصولات و خدمات خود می باشد، از بهترین روش هایی که می‌توان تبلیغات را برای محصولات خود انجام داد طراحی، سایتی بهینه می باشد. بنابراین برای رونق بخشیدن به هر نوع کسب وکاری به یک بستری بهینه و پویا نیاز است که با هزینه ای اندک و سایتی زیبا بتوانید این کار انجام داده و مدیر سایت خود باشید.

سایت ساز حرفه ای در تبریز

از این بستر اینترنتی می‌توان با استفاده از دانش صحیح  و سرمایه گذاری مناسب استفاده کرد. تیم طراحی سایت راشن با هدف ایجاد فضایی مناسب برای نمایش خدمات و محصولات شما با هزینه ای مناسب و سایتی بهینه به کسب و کار خود شما رونق بخشیده و پشتیبان سایت شما خواهد بود.

شرکت طراحی سایت در تبریز با جدیدترین متدهای کدنویسی و برنامه نویسی به سوی چشم اندازی بی نظیر در حرکت است و مهم ترین دستاورد آن، کیفیت بالا و امنیت فوق العاده در طراحی سایت می‌باشد.

طراحی سایت تبریز

یکی از مهمترین ویژگی های شرکت های طراحی مشتری مداری و رضایت کامل مشتری ها است از سوی دیگر با طراحی زیبا و ایده هایی مطابق با نوع کسب و کار، خدمات و امکانات زیادی را با مناسب ترین تعرفه ها به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

طراحی سایت تبریز به شما کمک می‌کند تا بدون در نظر گرفتن هزینه های زیاد، سایتی در صدر جستجو ها داشته باشید که می تواند به رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان کمک شایانی کند.

خدمات شرکت راشن در تبریز نیز هست .که با ارائه‌ی این خدمت ، بسیاری از افرادی که  با شغلهای متفاوت که تصمیم دارند سایتی داشته باشند و بودجه کمی نیز برای حضور پررنگ در اینترنت تخصیص دهند موقعیت مناسبی پدید آمده است. همچنین شما می توانید برای دریافت تعرفه طراحی سایت تبریز و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. بلاگ ما را دنبال کنید