دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات فضای مجازی ؛ تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات در اینستاگرام

بازاریابی دیجیتال

مشاوره و تدوین استراتژی

دیجیتال برندینگ

خدمات بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا می کوشد تا با تولید و توزیع هدفمند محتوای ارزشمند، به جذب مخاطب جدید و همچنین حفظ و نگهداری مخاطبین قدیمی کمک کند. بازاریابی محتوایی بخشی از استراتژی بازاریابی است و کمک بسیار زیادی به توسعه کسب و کار می کند. اینکه محتوا را برای چه کسی، چگونه و بر چه اساسی تولید می کنید؛ شبکه توزیع محتوایتان چطور خواهد بود، چطور محتوای خاص و مفید تولید کنید و… نکاتی است که باید در بازاریابی محتوا مورد توجه قرار گیرد. بازاریابی محتوا بخش بسیار مهمی از دیجیتال مارکتینگ است که امروزه بسیار مورد توجه کسب و کارهاست.

بازاریابی محتوا به کسب و کارها برای ایجاد سرنخ ها کمک می کند و از این رو فروش و درآمد کسب و کار شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد! بازاریابی محتوا با ایجاد اعتماد، آگاهی از برند، ایجاد سرنخ های ارزشمند و… به کسب و کارها کمک شایانی می کند.

طراحی کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی مجموعه از فعالیت ها در ابعاد گوناگون است که تلاش می کند یک پیام مشخص را در زمان مناسب، به مخاطب مناسب و با بودجه ای مناسب برساند. یک کمپین تبلیغاتی خوب به هیچکدام از فضاهای مجازی یا فیزیکی محدود نیست و همه جوانب را در بر می گیرد. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ موفق با استفاده از ابزارهای مناسب و متنوع می تواند کمپین های تبلیغاتی موفقی را اجرا کند.

هدف یک کمپین تبلیغاتی صرفا افزایش فروش نیست؛ بلکه می تواند گستره ای از اهداف مختلف مثل افزایش آگاهی از برند و یا ارتباط با یک بازار خاص را در بر بگیرد. اگر به طراحی یک کمپین تبلیغاتی برای کسب و کار خود فکر می کنید توصیه می کنیم که با متخصصین این حوزه در وب راشن مشورت کنید.

تعیین استراتژی دیجیتال

اینکه شما در فضای دیجیتال به بهترین شکل بتوانید مشتریان خود را پیدا کنید کار آسانی نیست. این امر مهم نیازمند برنامه ریزی و تدوین استراتژی های کوتاه و بلند مدت به صورت متناسب با فضای دیجیتال است. مطمئنا رشد فضای دیجیتال آنقدر سریع بوده و هست که تعیین استراتژی به شیوه سنتی و قدیمی آن برای کسب و کارها در فضای آنلاین پاسخگو نخواهد بود. برای اینکه بتوانید یک استراتژی استاندارد و متناسب با فضای دیجیتال داشته باشید؛ باید به فضای دیجیتال تسلط کامل و با اصول تعیین استراتژی نیز آشنایی داشته باشید.

تعیین استراتژی دیجیتالی با توجه به نیازهای کسب و کار و با استفاده از ابزارهای دقیق و آمار موجود انجام می شود که وب راشن با داشتن تیم مجرب و حرفه ای در این حوزه می تواند به کسب و کار شما برای رشد د فضای آنلاین کمک کند.

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی گستره وسیعی از ابزارهای تبلیغاتی مثل تبلیغات در شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های موبایلی، تبلیغات گوگل، ریپورتاژ آگهی، اجرای کمپین های آنلاین و… را شامل می شود. اینکه برای چه نوع تبلیغاتی، از چه ابزاری استفاده شود و از این ابزارها به چه گونه ای استفاده شود بحث مهمی است که متخصصین تبلیغات اینترنتی وب راشن می توانند در این حوزه به شما کمک کنند. 

یک تبلیغ مناسب اینترنتی با هر ابزاری که انجام شود نیازمند شبکه سازی قدرتمند و ارتباطات گسترده است که به موفقیت بیانجامد. شبکه تبلیغاتی وب راشن یکی از گسترده ترین شبکه های تبلیغاتی ایران است که هر کمپین تبلیغاتی را به موفقیت نزدیک تر می کند!

دانلود لیست قیمت و شرح خدمات دیجیتال مارکتینگ گروه راشن

برخی مشتریان ما

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ جزئی از بازاریابی است که از اینترنت و فن آوری های دیجیتال مبتنی بر اینترنت مانند رایانه های رومیزی ، تلفن های همراه و سایر رسانه ها و سیستم عامل های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند. توسعه آن در دهه 1990 و 2000 ، شیوه استفاده برندها و مشاغل از فناوری برای بازاریابی را تغییر داده است. سیستم عامل های دیجیتال به طور فزاینده ای در برنامه های بازاریابی و زندگی روزمره گنجانیده می شوند. با افزایش روز افزون مردم به جای مراجعه به مغازه های فیزیکی، از دستگاه های دیجیتال استفاده می شود. کمپین های دیجیتال مارکتینگ شیوع پیدا کرده و این کمپین های ترکیبی از بهینه سازی موتور جستجو استفاده می کنند.

 (SEO) ، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی محتوا، بازاریابی تأثیرگذار، اتوماسیون محتوا، بازاریابی تبلیغاتی، بازاریابی مبتنی بر داده، بازاریابی تجارت الکترونیکی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی رسانه های اجتماعی، بازاریابی مستقیم ایمیل، تبلیغات صفحه نمایش، کتاب های الکترونیک و دیسک های نوری و بازی ها امری عادی برای جذب مشتری شده اند. دیجیتال مارکتینگ به کانالهای غیر اینترنت گسترش یافته است که رسانه های دیجیتالی مانند تلویزیون، تلفن های همراه (پیام کوتاه و MMS)، پاسخ به تماس و زنگ های موبایل را در اختیار شما قرار می دهند. گسترش کانالهای غیر اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ را از بازاریابی آنلاین متمایز می کند.

 

چرا از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

اگر دهه پیش مدعی بودید که می توان بدون استفاده از دیجیتال مارکتینگ با کسب و کار آنلاین خود درآمد خوبی داشته باشید، ادعای بیراهی نبود. اما در دنیای امروز با افزایش کسب و کارهای اینترنتی و رقابت شدید به خصوص بعد از شیو بیماری کرونا، سیل عظیم جمعیت کره زمین تلاش می کنند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. حالا تنوع کالا نیز به دنیای اینترنت راه پیدا کرده و رقابت به شدت افزایش یافته است. هر کسب و کاری تمایل دارد هرچه بیشتر دیده شود. از این رو با کمک گرفتن از دیجیتال مارکتینگ می تواند در دنیای شلوغ و پر تنوع عرضه کالا حرفی برای گفتن داشته باشد.

چرا یک کسب و کار اینترنتی به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد؟

اگر شما صاحب یک مغازه یا فروشگاه تکنولوژی محور هستید، مهم است که مطمئن باشید که استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما کارساز است و مطابق روز پیشرفت می کند و به دیدگاه مشتریان شما نزدیک است. اگر توانمندی هایی را که در کسب و کار خود دارید و یا حرف جدید برای گفتن آماده کرده اید را نتوانید به مخاطبان نشان دهید به زودی دچار رکود اقتصادی می شوید. هر کسب و کاری باید بتواند خود را با نیاز مشتریانش سازگار کند در غیر اینصورت پس زده می شود. بازاریابی سنتی به اندازه گذشته کارایی ندارد و اگر همچنان بر این روش پافشاری داردید باید بگویم به زودی ورشکست خواهید شد. همچنین دیجیتال مارکتینگ ناسازگار با کار شما همان ویژگی را دارد. بنابراین برای داشتن کسب و کار پر سود استفاده از دیجیتال مارکتینگ بروز و حرفه ای ضروری و لازم است.

توسعه دیجیتال مارکتینگ از توسعه فناوری جداست در آغاز سال 1971 بود كه ری تاملینسون اولین ایمیل را ارسال كرد و فناوری او این بستر را فراهم كرد. وی با این کار به مردم اجازه ارسال و دریافت پرونده از طریق دستگاههای مختلف را داد. با این حال ، دوره قابل شناسایی تر از شروع بازاریابی دیجیتال سال 1990 است زیرا در اینجا موتور جستجوی Archie به عنوان شاخصی برای سایتهای FTP ایجاد شد. در دهه 1980 ، ظرفیت ذخیره سازی رایانه به اندازه کافی بزرگ بود تا حجم عظیمی از اطلاعات مشتری را ذخیره کند. شرکت ها انتخاب و روش های آنلاین ، از جمله بازاریابی بانک اطلاعاتی را ، به جای کارگزاری اطلاعات انتخاب کردند. این نوع بانکهای اطلاعاتی به شرکتها امکان می داد تا اطلاعات مشتریان را به طور مؤثر ردیابی کنند. این ساز و کار کمی شبیه به دیجیتال مارکتینگ بود. اما کارکرد مفیدی نداشت.     دیجیتال مارکتینگ از چه زمانی اهمیت یافت؟در دهه 1990 ، ابتدا اصطلاح دیجیتال مارکتینگ ابداع شد. با اولین بار در معماری سرور / مشتری و محبوبیت رایانه های شخصی ، برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به یک عامل مهم در فناوری بازاریابی تبدیل شدند. رقابت شدید، فروشندگان را مجبور به ارائه خدمات بیشتر به نرم افزار خود، به عنوان مثال ، بازاریابی ، فروش و برنامه های کاربردی خدمات می کند. پس از به دنیا آمدن اینترنت ، بازاریابان همچنین قادر به داشتن داده های عظیم مشتری آنلاین توسط نرم افزار eCRM بودند. شرکت ها می توانند داده های نیازهای مشتری را به روز کنند و اولویت های تجربه خود را بدست آورند. این امر باعث شد اولین تبلیغات کلیکی در سال 1994 به صورت زنده انجام شود.در دهه 2000 با افزایش تعداد کاربران اینترنت و تولد آیفون ، مشتریان به جای مشاوره با یک فروشنده ، ابتدا به جستجوی محصولات و تصمیم گیری در مورد نیازهایشان آنلاین پرداختند. این مسئله مشکل جدیدی را برای بخش بازاریابی یک شرکت ایجاد کرده است. بعلاوه، یک بررسی در سال 2000 در انگلستان نشان داد که بیشتر خرده فروشان آدرس دامنه خود را ثبت نکرده اند. این مشکلات بازاریابان را ترغیب کرد تا روشهای جدیدی برای ادغام فناوری دیجیتال در توسعه بازار پیدا کنند. دیجیتال مارکتینگ امروزی یکی از راهکارها برای رفع این مشکل بود.   بازاریابی دیجیتال در دهه های 2000 و 2010 پیچیده تر شد ، هنگامی که گسترش توانایی دستگاه ها برای دسترسی به رسانه های دیجیتال منجر به رشد ناگهانی شد. آمارهای تولید شده در سال 2012 و 2013 نشان داد که بازاریابی دیجیتال هنوز در حال رشد است. با توسعه رسانه های اجتماعی در دهه 2000 ، مانند LinkedIn ، فیس بوک ، یوتیوب و توییتر ، مصرف کنندگان وابسته به الکترونیک دیجیتال در زندگی روزمره شدند. بنابراین ، آنها انتظار داشتند یک تجربه کاربری یکپارچه در کانالهای مختلف برای جستجوی اطلاعات محصول داشته باشند. تغییر رفتار مشتری باعث بهبود تنوع فناوری بازاریابی شد.  بازاریابی دیجیتال همچنین به “بازاریابی آنلاین” ، “بازاریابی اینترنتی” یا “بازاریابی وب” گفته می شود. اصطلاح بازاریابی دیجیتال با گذشت زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بازاریابی آنلاین در ایالات متحده هنوز یک اصطلاح رایج است. در ایتالیا ، بازاریابی دیجیتال به عنوان بازاریابی وب گفته می شود. بازاریابی دیجیتالی در سراسر جهان به ویژه پس از سال 2013 به رایج ترین اصطلاح تبدیل شده است. رشد رسانه های دیجیتالی سالانه 4.5 تریلیون آگهی آنلاین تخمین زده می شد که رسانه های دیجیتالی با رشد 48 درصدی در سال 2010 انجام می دهند. بخش فزاینده ای از تبلیغات ناشی از مشاغلی است که از تبلیغات آنلاین رفتاری (OBA) استفاده می کنند تا تبلیغات اینترنتی را برای کاربران اینترنت ایجاد کنند ، اما OBA نگرانی از حریم شخصی مصرف کننده و محافظت از داده ها را ایجاد می کند.

4/5 - (2 امتیاز)