طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری ، مشاغلی که درحوزه معماری، شهرسازی و عمران فعالیت می‌کنند با هدف اینکه  نمونه کارهای خود را به مشتریان و متقاضیان نشان دهند و مشتریان دیگری را از فضای مجازی بدست آورند با تیم راشن ارتباط برقرار کرده و سایتی که مدنظرشان است را سفارش می‌دهند.

طراحی سایت معماری مربوط به زمینه های مختلفی مثل عمران، معماری و شهرسازی است و نمونه کارهایی که انجام شده را در سایت قرار می‌دهند از جمله پروژه های دکوراسیون منزل، مراکز  فروشگاهی و تجاری و اداری و سازمانی و خدمات مربوط به مهندسان نقشه کشی.

همه رسته های معماری ؟! طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری و ساختن سایت در این حوزه بسیار موفق عمل می‌کند زیرا این حوزه همیشه مخاطبان خودش را دارد و وسیله ای برای معرفی و رشد مهندسان معماری، نقشه کشی و عمران می‌باشد و از این طریق آنها می‌توانند با توانایی های یکدیگر در فضای کاری آشنا شوند و همکاری های سودمند داشته باشند. ما در شرکت طراحی سایت راشن بهترین سایت را برای مشاغل این حرفه ها طراحی می‌کنیم.

طراحی سایت معماری و بخش های لازم آن :

  • ۱ . طراحی صفحه رزومه : داشتن صفحه رزومه کاری برای طراحی سایت برای معماران، نقشه کشان و مهندسان عمران بسیار مهم است چرا که سوابق کاری و حرفه ای آنهاست و هر چقدر رزومه آنها  بیشتر و دقیق تر باشد اعتماد مشتری بیشتر می‌شود.
  • 2. طراحی بخش درباره ما و معرفی تیم فنی کار : در این بخش پرسنل و تیم فنی شرکت اعم از مهندسان، تکنسین ها و نقشه کشان با نام بردن توانایی های هر کدام معرفی می‌شوند.
  • 3.  طراحی صفحه خدمات : زمینه کاری شرکت شما هرچه می‌باشد در این قسمت خدماتتان را به طور کامل شرح دهید. در طراحی سایت معماری، خدمات می تواند شامل: دکوراسیون منزل و مراکز اداری و تجاری و فروشگاهی، بازسازی فضا و… باشد.
  • 5 . طراحی صفحه اخبار و مقالات در مورد پروژه های مختلف و کارهای معماری و عمرانی
  • 4.  طراحی صفحه گالری : عکس های با کیفیت از نماهای مختلف پروژه هایی که انجام شده

مقالات ما را در بلاگ ما دنبال کنید

5/5 - (1 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت مرصاد وب
طراحی وب سایت

طراحی سایت مرصاد وب

طراحی سایت مرصاد وب یکی از رقبای شرکت طراحی سایت راشن می باشد. اگر به مقایسه اجمالی این دو شرکت بپردازیم باید اذعان داشت. مرصاد

اطلاعات بیشتر »
طراحی وب
بلاگ

طراحی وب

طراحی وب به مهارت ساختن و راه‌اندازی کردن صفحات وب سایت گفته می‌شود. یکی از خدمات اصلی شرکت طراحی سایت راشن طراحی وب سایت به

اطلاعات بیشتر »
سئو تضمینی
بلاگ

سئو تضمینی

سئو تضمینی یعنی سایت شما با توجه به رقبای شما بدون ایراد فنی در بالاترین نتایج جستجو باشد. با توجه به بهینه سازی کلمات کلیدی

اطلاعات بیشتر »