سئو سایت چیست

سئو سایت چیست

سئو سایت چیست ؟ ابزار های بسیار زیادی برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد که یکی از ایده آل ترین و کاربردی ترین ابزار بازاریابی، سئو است.

Search Engine Optimization  یا SEO یک روش پایدار و کارآمد برای کسب و کار شما است. شما با استفاده از دیگر روش های بازاریابی مانند تبلیغات، ایمیل مارکتینگ و… و ادغام آنها با سئو می تواند پیشرفت چشم گیری را برای کسب و کار شما به ثبت برساند.

برای موفقیت در سئو باید به صورت مستمر تلاش کنید و باید استاندارد های معرفی شده برای سئو را رعایت کنید و خارج از چارچوب استاندارد ها فعالیت نکنید تا کسب و کار شما توسط یکی از اصولی ترین روش های بازاریابی رشد کند.

سئو سایت چیست؟

در هر ثانیه 60.000 هزار جستجو در گوگل انجام میشود که جایگاه شما در بین این جستجو ها بسیار مهم است که جایگاه شما توسط پارامتر های سئو سنجیده می شود.

بسیاری از کسب و کار های دنیا سئو را یکی از اصلی ترین روش بازاریابی می دانند و معتقد اند که استفاده از این روش میتواند 50 درصد از هزینه های بازاریابی کسب و کار شما را کاهش دهد.

اهداف سئو :

  • تعداد بازدیدکنندگان و مخاطبان سایت افزایش می‌یابند.
  • باعث برندسازی سایت شما می‌شود.
  • ورودی و ترافیک سایت را بالا می‌برد.
  • رتبه بندی بهتری را از گوگل دریافت خواهید کرد.
  • فروش محصولات و خدماتتان بیشتر می‌شود.
  • همچنین سئو بهترین و سودمندترین وسیله برای تبلیغات سایت است.

انواع روش های سئو چیست؟

قبل از اینکه سئو وبسایت را شروع کنید باید با انواع روش های سئو وبسایت آشنا شوید.

در این مقاله شما را با 4 روش رایج برای سئو وبسایت آشنا خواهیم کرد.

1.سئو سایت چیست درون صفحه یا سئو داخلی

سئو داخلی به کنترل کد ها و محتویات داخلی سایت شما مانند عکس ، متن و … مربوط می شود. به طور کلی هر چیزی که در وب سایت بارگیری می شود مربوط به سئو داخلی وب سایت است.

باید سعی کنید اساسی ترین بخش سئو که مربوط به سئو داخلی وب سایت شما است به صورت کامل و جامع باشد تا سایت شما توسط موتور های جستجو شناسایی شود.

2.سئو سایت چیست بیرون صفحه یا سئو خارجی

تمام اقداماتی که خارج از وبسایت شما برای ارتقای رتبه وب سایت شما در نتایج گوگل انجام می شود، سئو خارجی میگویند. سئو خارجی شامل: فعالیت در شبکه های اجتماعی، لینک سازی و کلیه اقداماتی که خارج از وبسایت برای ارتقاء رتبه سایت انجام می شود را در بر میگیرد.

شما با استفاده از سئو سایت چیست خارجی می توانید اعتماد گوگل جلب کنید.

3.سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید به مجموع روش ها و تکنیک هایی که در جهت قوانین که موتورهای جستجو برای بالابردن طبیعی رتبه سایت معرفی کردند، سئو سایت چیست کلاه سفید می گویند.

سئو کلاه سفید به سئوی اخلاقی نیز معروف است چون تمامی روش های استفاده شده در کلاه سفید کاملا قانونی و در چارچوب قوانین گوگل می باشد.

برای داشتن سئو کلاه سفید باید صبر کنید و به صورت مستمر تلاش کنید و تکنیک ها به درستی به کار ببرید.

4.سئو کلاه سیاه

در سئو کلاه سیاه از روش های فریبنده و غیر قانونی برای دستکاری در الگوریتم های گوگل استفاده می شود تا وبسایت به طور ناگهانی رشد کند.

رشد نگهانی برای وب سایت روش خوبی نمی باشد چون امکان دارد توسط موتورهای جستجوشناسایی شوید و بطور کامل سایت شما از گوگل حذف شود. خط قرمز گوگل استفاده از روش های کلاه سیاه برای ارتقاء وبسایت می باشد.

سئوی کلاه سیاه فقط برای مدت بسیار اندکی شما را در رتبه های اول گوگل به نمایش میگذارید و بعد از مدتی توسط گوگل شناسایی میشوید و به طور کامل از نتایج حذف خواهید شد.

اگر وبسایت تازه تاسیس دارید حتما به صورت کامل روی سئوی وبسایت کار کنید تا وبسایت شما برای موتورهای جستجو مبهم نباشد.

3/5 - (2 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت املاک
انواع طراحی سایت

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک هر روز افراد بسیار زیادی برای پیداکردن منزل مورد علاقه برای خرید یا اجاره، انرژی و وقت بسیار زیادی را صرف میکنند

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت ضابط
طراحی وب سایت

طراحی سایت ضابط

طراحی سایت ضابط و تفاوت آن با شرکت طراحی سایت راشن در گستره خدمات دهی و تجربه و طراحی سایت با کاربری های متفاوت می

اطلاعات بیشتر »
طراحی اپلیکیشن
طراحی وب سایت

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن ، از حدود سال 2010 میلادی تحول زیادی در حوزه طراحی اپلیکیشن ایجاد شد و توانست به جایگاه ارزشمندی در زندگی روزمره مردم

اطلاعات بیشتر »