طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما

طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما

طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما همیشه مباحث بسیار جذابی برای طراحی سایت بوده اند. موضوعات گردشگری جای زیادی برای طراحی سایت دارند. اما اولین مسئله ای که در این میان اهمیت بسیار زیادی را دارد بخش رزروکردن بلیط هواپیما می‌باشد.

طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما دارای 2 بخش میباشد. یکی خود سایت که بازدیدکنندگان می‌خواهند با جستجو در آن وب سایت بلیط هواپیما را خریداری نمایند و دوم پنل مدیریتی که قرار است این اطلاعات وارد آن شود.

این سایتها مانند طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد با این تفاوت که در این سایت کالا، بلیط های مختلف هواپیمایی با قیمت های متفاوت و امکانات مختلفی که داخل هواپیما قرار است در اختیار مسافران قرار داده شود می‌باشد.

طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما شامل موارد مختلف زیر می‌باشد :

  • 1.    صفحه اصلی سایت رزرو بلیط هواپیما نیاز است تا پکیج های بلیط هواپیما همراه با ذکر جزئیات آن سفر به رویت بازدیدکنندگان سایت برسد.
  • 2.    بخشی که کاربران معمولی در سایت قابلیت دیدن این قسمت را ندارند و فقط خود آژانس مسافرتی برای مدیریت سایت آن را مشاهده می‌کند.
  • 3.    سرویس ها و قابلیت های زیادی می تواند وجود داشته باشد که این موارد کاملا بستگی به خواسته ها و نیاز های شما از سایت رزرو بلیط هواپیما خواهد داشت چرا که دامنه و گستره طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما بسیار زیاد می‌باشد و این شما هستید که خواسته های خود را برای مطرح می‌کنید و آن را از ما می‌خواهید.
  • 4.    یکی از سرویس های ویژه ای که می‌توانید در اختیار مشتریان خود قرار دهید اپلیکیشن موبایل می‌باشد به طوریکه مشتریان بتوانند راحت و حتی بدون کامپیوتر و لپ تاپ از بلیط های جدید و تخفیف های ویژه در سایت شما آگاهی پیدا نموده و به خریداری آن بپردازند.

طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما درحال حاضر از دشوارترین نوع طراحی سایت می‌باشد که شرکت طراحی سایت راشن تخصص بسیار خوبی در این زمینه دارد و شما می‌توانید با مراجعه به این گروه و سپردن کارهای خود به این مجموعه به اهداف عالی خود برسید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
پورتال سازمانی
طراحی وب سایت

پورتال سازمانی

پورتال سازمانی چیست ؟ پورتال سازمانی (درگاه اطلاعاتی سازمان یا همان پورتال کسب و کار) طراحی خاصی از وب سایتی است که داده ها و

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت مرصاد وب
طراحی وب سایت

طراحی سایت مرصاد وب

طراحی سایت مرصاد وب یکی از رقبای شرکت طراحی سایت راشن می باشد. اگر به مقایسه اجمالی این دو شرکت بپردازیم باید اذعان داشت. مرصاد

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت مشاغل
انواع طراحی سایت

طراحی سایت مشاغل

طراحی سایت مشاغل ، در دنیای امروز، خیلی از کارها و امورات از طریق اینترنت انجام می‌شود و این نشان می‌دهد که اینترنت و فضای

اطلاعات بیشتر »