طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری ، مشاغلی که درحوزه معماری، شهرسازی و عمران فعالیت می‌کنند با هدف اینکه  نمونه کارهای خود را به مشتریان و متقاضیان نشان دهند و مشتریان دیگری را از فضای مجازی بدست آورند با تیم راشن ارتباط برقرار کرده و سایتی که مدنظرشان است را سفارش می‌دهند.

طراحی سایت معماری مربوط به زمینه های مختلفی مثل عمران، معماری و شهرسازی است و نمونه کارهایی که انجام شده را در سایت قرار می‌دهند از جمله پروژه های دکوراسیون منزل، مراکز  فروشگاهی و تجاری و اداری و سازمانی و خدمات مربوط به مهندسان نقشه کشی.

همه رسته های معماری ؟! طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری و ساختن سایت در این حوزه بسیار موفق عمل می‌کند زیرا این حوزه همیشه مخاطبان خودش را دارد و وسیله ای برای معرفی و رشد مهندسان معماری، نقشه کشی و عمران می‌باشد و از این طریق آنها می‌توانند با توانایی های یکدیگر در فضای کاری آشنا شوند و همکاری های سودمند داشته باشند. ما در شرکت طراحی سایت راشن بهترین سایت را برای مشاغل این حرفه ها طراحی می‌کنیم.

طراحی سایت معماری و بخش های لازم آن :

  • ۱ . طراحی صفحه رزومه : داشتن صفحه رزومه کاری برای طراحی سایت برای معماران، نقشه کشان و مهندسان عمران بسیار مهم است چرا که سوابق کاری و حرفه ای آنهاست و هر چقدر رزومه آنها  بیشتر و دقیق تر باشد اعتماد مشتری بیشتر می‌شود.
  • 2. طراحی بخش درباره ما و معرفی تیم فنی کار : در این بخش پرسنل و تیم فنی شرکت اعم از مهندسان، تکنسین ها و نقشه کشان با نام بردن توانایی های هر کدام معرفی می‌شوند.
  • 3.  طراحی صفحه خدمات : زمینه کاری شرکت شما هرچه می‌باشد در این قسمت خدماتتان را به طور کامل شرح دهید. در طراحی سایت معماری، خدمات می تواند شامل: دکوراسیون منزل و مراکز اداری و تجاری و فروشگاهی، بازسازی فضا و… باشد.
  • 5 . طراحی صفحه اخبار و مقالات در مورد پروژه های مختلف و کارهای معماری و عمرانی
  • 4.  طراحی صفحه گالری : عکس های با کیفیت از نماهای مختلف پروژه هایی که انجام شده

مقالات ما را در بلاگ ما دنبال کنید

5/5 - (1 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
پورتال سازمانی
طراحی وب سایت

پورتال سازمانی

پورتال سازمانی چیست ؟ پورتال سازمانی (درگاه اطلاعاتی سازمان یا همان پورتال کسب و کار) طراحی خاصی از وب سایتی است که داده ها و

اطلاعات بیشتر »