طراحی سایت مرصاد وب

طراحی سایت مرصاد وب

طراحی سایت مرصاد وب یکی از رقبای شرکت طراحی سایت راشن می باشد. اگر به مقایسه اجمالی این دو شرکت بپردازیم باید اذعان داشت.

مرصاد وب تخصص بسیار خوبی در زمینه طراحی سایت های پیش گویی و شرط بندی دارد در حالی که شرکت طراحی سایت راشن علاوه بر تخصص در طراحی این گونه سایت ها تجربه بسیار بالایی برای کاهش رتبه آنها در موتورهای جست و جو مورد علاقه اشخاص نیز دارد.

مرصاد همچنین تاکید زیادی بر روی طراحی سایت های فروشگاهی داشته و خود را در این زمینه از برترین ها می داند. در مقابل شرکت طراحی سایت راشن با سنجش های آماری در وضعیت سود و رکود بازار نقش بسیار پر رنگی در سود دهی سایت های فروشگاهی ایفا می کند. در واقع راشن به جذب مشتری هدفمند برای سایت پایبند است.

شرکت مرصاد بیشترین رزومه کاری خود را در شهر بزرگی همچون تهران کسب نموده است این در حالی است که شرکت طراحی سایت راشن اغلب شهرها و استانها را تحت پوشش قرار داده و در شهری قدرتمند به لحاظ برنامه نویسی و طراحی مشغول به فعالیت است.

مرصاد وب تجربه خوبی در طراحی سایت های دانلود و آپلود داشته اما شرکت طراحی سایت راشن علاوه بر این طراحی مشاوره بسیار خوبی برای افزایش دانلودها و سرعت و بهینه سازی این گونه سایت ها به صاحبین کسب و کار ارائه میدهد تا با آگاهی بیشتری اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

طراحی سایت مرصاد وب و تخصص ها

مرصاد وب همچون شرکت طراحی سایت راشن به طراحی سایت های شخصی مشغول است با این تفاوت که راشن با تجربه بسیار خوب در طراحی سایت های نمایشگاهی و کارخانه ای به خوبی می داند اشخاص برای معرفی شدن در دنیای مجازی به چه آیتم هایی برای کسب سود بیشتر نیاز دارند.

مرصاد وب تمرکز خود را بر اجرا درخواست مشتریانش معطوف نموده و این بسیار مورد توجه واقع شده است اما شرکت طراحی سایت راشن سعی نمود با استفاده از اهرم صداقت در کار خود، مانع زیان صاحبین کسب و کار در دنیای مجازی شود.

مرصاد وب تنها به طراحی و پشتیبانی نرم افزاری سایت بسنده نموده اما شرکت طراحی سایت راشن با پشتیبانی نرم افزاری و معنوی ، خدمات محتوا و سئو را نیز ارائه میدهد.

مرصاد در زمینه طراحی سایت با سیستم جوملا هیچ طراحی نداشته اما شرکت طراحی سایت راشن رزومه بسیار درخشانی در طراحی سایت با سیستم جوملا دارد.

مرصاد با توجه به آماری که در سایت خود ارائه داده است اذعان می کند بیشترین تخصص را در زمینه طراحی سایت های اختصاصی دارد. بلاگ ما را دنبال کنید.

4/5 - (2 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت خلاق
طراحی وب سایت

طراحی سایت خلاق

طراحی سایت خلاق مهمترین مرحله یک کسب و کار اینترنتی است و دقت زیادی می طلبد در این مقاله برای داشتن وب سایتی جذاب و

اطلاعات بیشتر »
سئو تضمینی
بلاگ

سئو تضمینی

سئو تضمینی یعنی سایت شما با توجه به رقبای شما بدون ایراد فنی در بالاترین نتایج جستجو باشد. با توجه به بهینه سازی کلمات کلیدی

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت تفریحی
انواع طراحی سایت

طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی ، با توجه به تحقیقات انجام شده روی اقشار مختلف و در بازه زمانی‌های مختلف دریافتیم یکی از رایج ترین و فراگیرترین

اطلاعات بیشتر »