طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی و علم پزشکی هر روزه در حال پیشرفت و کامل شدن می‌باشد و با هدف ارتقاء سطح خدمات سلامت و سهولت ارتباط بیماران با پزشکان و افزایش آگاهی بیماران انجام گرفت. امروزه پزشکانی موفق تر هستند که با اینترنت آشنایی داشته باشند زیرا می‌توانند به صورت اینترنتی نیز وقت ویزیت به مریضان خود بدهند. همچنین مریضان نیز از منزل یا حتی محل کار خود می‌توانند به راحتی ساعت های خالی را ملاحظه نموده و برای گرفتن وقت ویزیت اقدام نمایند.

طراحی سایت پزشکی در مشهد توسط تیم راشن انجام میگیرد .

سایت پزشکی و امکان مشاوره رایگان در غالب پرسش و پاسخ می‌تواند یکی از بخشهای مفید در یک سایت باشد. معرفی مطب و صفحه درباره ما و حتی تماس با ما میتواند یکی دیگر از صفحات و بخش های سایت شما باشد.

سایت پزشکی و یکی از بخشهایی که میتواند برای سایت شما بازدید کنندگان زیادی را به ارمغان بیاورد قسمت اخبار و مقالات می‌باشد. مطمئنا در زمینه هر رشته پزشکی روزانه مقالات زیادی به وجود خواهد آمد و درجهت اطلاعات دادن به بازدیدکنندگان خود می‌توانید استفاده نمایید.
همچنین در یک سایت پزشکی می‌توانید برای مریضان خود پرونده الکترونیکی ایجاد نمایید. بطوریکه در هر کجا که قرار دارند به صورت آنلاین و تنها با دانستن نام کاربری و کلمه عبور خود به پرونده پزشکی دسترسی پیدا نموده و آن را مطالعه و یا حتی آن را به پزشک دیگر هم نشان دهد.

طراحی سایت پزشکی و سرویس ها و خدماتی که می‌توانیم ارائه دهیم از :

•    طراحی صفحه ثبت نام کاربران برای مشاهده های گرفته شده و تغییر وقت، رزرو و تعیین وقت قبلی
•    طراحی صفحه پرداخت از طریق درگاه  های بانکی برای سایت
•    طراحی صفحه مشاوره آنلاین برای سایت
•    طراحی صفحه مقالات و اخبار مربوط به پزشکی در سایت

شکل ظاهری سایت های پزشکی :

1.    واکنش گرا بودن و قابلیت نمایش مناسب در تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند
2.    مدیریت و کنترل آسان
3.    اصول طراحی سایت پزشکی
4.    و …

طراحی سایت پزشکی به پزشکان کمک می کند برای مطب و تخصص خود یک وب سایت راه اندازی کنند.
اگر می خواهید اطلاعات پزشکی خود را در اختیار دیگران قرار دهید و با بیماران خود در ارتباط باشید می توانید  همین حالا سفارش دهید.
خاص ترین ایده را با کمک شرکت راشن داشته باشید.

پزشکان هم نیاز به سایت دارند

طراحی سایت پزشکی دارای قابلیت رزرو وقت ملاقات توسط بیماران با پزشک می باشد. این امر باعث صرفه جویی در زمان بیمار و دسترسی راحت تر به پزشک می شود. اگر شما ذر زمینه پزشکی فعالیت دارید به شما توصیه می شود که برای افزایش رضایت بیماران خود یک سامانه داشته باشید.

این سایت ها در زمینه های مختلف درمانگاه، قلب و عروق، عمل جراحی، خدمات دندان پزشکی، اپتومتریست، آزمایشگاه، بیمارستان عمومی، جراحی زیبایی، کلینیک کودکان، دامپزشکی، روانپزشکی و فیزیوتراپیست توسط شرکت طراحی سایت راشن انجام شده است.

بلاگ ما را دنبال کنید .

مطالب تکمیلی طراحی سایت پزشکی

افراد بسیاری از اتلاف وقت در نوبت مطب پزشکان خسته شدند و این مشکل تبدیل به معضل بسیار بزرگی شده است. راه حل بسیار ساده، طراحی سایت پزشکی است.
شما به راحتی با استفاده از یک سایت میتوانید تمام بیماران را مدیریت کنید و دیگر نیازی برای اجاره یا خرید مکانی بزرگ برای انتظار بیماران را ندارید.
طراحی سایت پزشکی خیلی از هزینه های شما را کاهش میدهد و مهم تر از آن بیماران از ارائه خدمات شما رضایت بیشتری خواهند داشت.
سایت ها این امکان را دارند تا همزمان چند صد بیمار را پذیرش کنند ولی شما نمیتوانید در مطب چندین بیمار را همزمان پذیر کنید که همین موضوع باعث محبوبیت سریع طراحی سایت پزشکی شده است.

ویژگی های طراحی سایت پزشکی

ایجاد سایت بسیاری از مشکلات بیماران را برطرف خواهد کرد چرا که سایت ویژگی های مختلفی دارند. این ویژگی ها عبارتند از:

1.امکان ایجاد صفحه تماس با ما
صفحه تماس باما برای سایت پزشکی بسیار مهم است. صفحه تماس باما، پل ارتباطی شما با بیماران است و با قرار دادن شماره تماس های مختلفی میتوانید نیاز های بیماران از راه دور حل کنید.

2.امکان مشاوره آنلاین
شما با استفاده از طراحی سایت پزشکی میتوانید با بیماران به صورت آنلاین در ارتباط باشید و حتی امکان ویزیت آنلاین به صورت تصویری هم وجود دارد که این امر در سرعت بخشیدن به ویزیت بیماران بسیار کاربردی است.

3.رزرو آنلاین
یکی از مهم ترین ویژگی طراحی سایت پزشکی، امکان رزرو آنلاین است. شما با استفاده از این ویژگی میتوانید وقت قبلی برای مراجعه به بیماران بدید و همه رزرو ها را در یک صفحه مدیریت کنید.

4.ایجاد وبلاگ
ایجاد وبلاگ در سایت های پزشکی در جذب مخاطب بسیار مهم است چرا که بسیاری از افراد برای درمان بیماری های سطحی خود نیاز به آموزش های تخصصی دارند و شما با برطرف کردن نیاز کاربران میتوانید جذب ترافیک بسیار بالایی برای سایت داشته باشید.

5.پرسش و پاسخ
سعی کنید در سایت یک فضای مجزا برای پرسش و پاسخ کاربران ایجاد کنید تا کاربران بتوانند بدون نیاز به مراجعه به مطب مشکل خودشان را مطرح کنند و با شما به صورت مستقیم در ارتباط باشند.

6. مدیریت آسان
یکی از ویژگی های طراحی سایت پزشکی امکان مدیریت آسان بخش های مختلف سایت است به طوری که شما تنها با صرف چند ساعت، میتوانید تمام قسمت های سایت را مدیریت کنید.

مزایای سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی مزیت های بسیار زیادی دارد که در ادامه به بررسی 5 مزیت مهم سایت های پزشکی میپردازیم.

1.مراجعه حضوری :
یکی از مهم ترین مزیت طراحی سایت پزشکی کم شدن مراجعه حضوری به مطب است که باعث بیشتر شدن وقت آزاد و کم شدن اتلاف انرژی و وقت افراد میشود.

2.ارتباط با مراجعه کنندگان
شما با هر بار ویزیت افراد اطلاعات تماس افراد را در سایت خواهید داشت و از این طریق میتوانید به صورت مستمر با افراد در ارتباط باشید.

3.برند سازی
به خاطر افزایش روز افزون تعداد پزشکان کشور، انجام برند سازی مطب شما یک عمل ضروری است. شما با راه اندازی سایت پزشکی یک اقدام مهم در برندسازی خودتان انجام میدهید.
سایت میتوانید در معروف شدن شما بسیار موثر باشد.

4.پرونده الکترونیکی
طراحی سایت پزشکی این امکان را به شما میدهد تا شما تمام اطلاعات بیماران را در یک پرونده دیجیتالی در اختیار داشته باشید و در مراجعه های بعدی بیمار به مطب شما یک پرونده کامل از اطلاعات بیمار و درمان هایی انجام داده اید، در دست دارید و نیاز به معاینه دوباره بیمار خواهید داشت.
و حتی شما میتوانید با ایجاد یک پرتال جامع این امکان را فراهم کنید تا بیماران در هر زمان، از بیماری و راهکارهای درمانی خود اطلاع داشته باشند.

 

4/5 - (2 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
مشاور سئو
طراحی وب سایت

وظایف مشاور سئو

آیا می‌دانید وظایف مشاور سئو چیست و یک سئوکار چگونه می‌تواند به دیده شدن بیشتر وبسایت شما کمک کند؟ اگر یک سایت اینترنتی دارید و

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت فروشگاه فایل مشهد
طراحی وب سایت

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل چیست و چگونه فعالیت میکند؟ در این مقاله شرکت طراحی سایت راشن قصد دارد اندکی راجع به نحوه فعالیت فایل صحبت نماید. فروشگاه

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت پزشکی
طراحی وب سایت

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی و علم پزشکی هر روزه در حال پیشرفت و کامل شدن می‌باشد و با هدف ارتقاء سطح خدمات سلامت و سهولت ارتباط

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت مشاغل
انواع طراحی سایت

طراحی سایت مشاغل

طراحی سایت مشاغل ، در دنیای امروز، خیلی از کارها و امورات از طریق اینترنت انجام می‌شود و این نشان می‌دهد که اینترنت و فضای

اطلاعات بیشتر »