طراحی سایت نونگار پردازش

طراحی سایت نونگار پردازش

طراحی سایت نونگار پردازش شرکتی کوچک در دهه ۷۰ که کسب و‌ کاری کوچک بود و جویای نام و شهرت از این رو تصمیم گرفت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات گامی بزرگ بردارد.

نونگار پردازش از سال ۱۳۷۷ با طراحی نرم افزار شروع به فعالیت نمود و چند سال را به این منوال سپری کرد تا در نهایت زیر ساخت های شبکه اینترنت تمام ایران را فرا گرفت.

نونگار پردازش پس از این و با مواجهه با سیل متقاضیان برای ثبت وب سایت و پیش بینی آینده کسب و‌ کارها برای شروع فعالیت اینترنتی تصمیم گرفت مسیر خود را تغییر دهد.

نونگار پردازش کم کم به مبحث طراحی وب سایت ها روی آورد و در سالهای اولیه نیز بدون تبلیغات اینترنتی در این فعالیت دست داشت اما کمی بعد برای توسعه این فعالیت نیز به طراحی وب  تخصصی برای خود اقدام کرد.

نونگار پردازش با سرپرستی و مدیریت دکتر دانیال مظفری در حال حاضر با دو شعبه فعال در تهران در حال خدمات دهی به کلیه مردم ایران و دنیا می باشد.

طراحی سایت نونگار پردازش

نونگار پردازش برای کسب اعتماد مشتریانش تلاش نمود تمام نمادها و گواهینامه های لازم را کسب کند و در حال حاضر با e نماد که نشان اعتبار یک سایت از وزارت ارشاد است در حال فعالت می باشد.

نونگار پردازش همچنین با داشتن نماد گواهی انفورماتیک، پروانه کسب، انجمن صنفی، سازمان مالیاتی کشور و روزنامه رسمی از سایت های قابل اعتماد برای پرداخت های الکترونیکی می باشد.

طراحی سایت نونگار پردازش با ۵۱ نیرو فعال درصدد است تمام سفارشات و نیاز مشتریان را در اسرع وقت مرتفع سازد. این شرکت از سال ۷۷ تا به امروز ۱۹۷۰ پروژه موفق را پشت سر گذاشته است.

اصل صداقت

نونگار پردازش اصل صداقت را مبنای کار خویش قرار داده است و تلاش نموده با رعایت حق مولف و استانداردهای گوگل قیمتی متناسب با واقعیت را ارائه دهد.

نونگار شرکتی فعال و قابل اعتماد برای طراحی انواع وب سایت بوده و شرکت طراحی سایت راشن فعالیت این شرکت را قابل تحسین میداند. بلاگ ما را دنبال کنید.

4/5 - (3 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت شهرکرد
طراحی وب سایت

طراحی سایت شهرکرد

طراحی سایت شهرکرد یکی از نیازهای اصلی در عصر ارتباطات و اطلاعات می باشد. این نقطه از کشور عزیزمان با دارا بودن آثار تاریخی و

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت خلاق
طراحی وب سایت

طراحی سایت خلاق

طراحی سایت خلاق مهمترین مرحله یک کسب و کار اینترنتی است و دقت زیادی می طلبد در این مقاله برای داشتن وب سایتی جذاب و

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت پارمونت
طراحی وب سایت

طراحی سایت پارمونت

طراحی سایت پارمونت یکی از شرکتهای طراحی سایت در فضای مجازی است که در تهران مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت در زمینه های مختلفی

اطلاعات بیشتر »