قدیمی ترین شرکت طراحی سایت

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در دنیا کدام است ؟ اگر سفری کوتاه به سی سال گذشته جهان و ایران داشته باشیم در کمال ناباوری در ابتدای امر، زندگی بدون اینترنت را دو دستی از خود دور خواهید کرد…! سی سال پیش تصور نمیشد روزگاری نه چندان دور زندگی بدون اینترنت و سایت های خدماتی تا این حد دشوار باشد. اما این اتفاق رخ داد و حالا سایت ها و موتورهای جست و جو اصلی ترین منبع اطلاعات و خدمات و کسب درآمد بشر شده اند.

این شرکت ها در جهان ابتدا متشکل از تیمی چند نفره بود که رئیس این تیم دانشمند و استاد دانشگاهی در لندن با نام برنز لی بود. وی اهل لندن و مخترع وب جهانگستر است و باور داشت این تکنولوژی بعد از بیست سالگی به تکامل می رسد. در حال حاضر تکنولوژی وب جهان گستر به سن 30 سالگی نزدیک می شود و جهان را وابسته و مجذوب خود نموده است.

گروهی تسهیل کننده و پیشتاز برای ارائه خدمات به صورت آسان و اینترنتی به تمام مردم دنیا بوده است. امروزه شتاب تغییرات دنیای اینترنت آنقدر افزایش یافته که دیگر نمی توان به دانسته های قدیمی اکتفا کرد و برای داشتن بهترین سایت و ارائه خدمات دوست داشتنی به مشتریان، داشتن اطلاعات و مهارت بروز در حیطه سایت و خط مشی موتورهای جست و جو الزامی می باشد.

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت به نام تیم برنز لی به ثبت رسید. در واقع وی دنیای اینترنت را با طراحی واسطی راحت و آسان به مردم دنیا معرفی کرد و تصمیم گرفت بدین وسیله تمام زشتی ها و زیبایی های دنیا را در محیطی ذخیره و نمایان کند. وی در این تصمیم خود موفق شد و در حال حاضر با نمود شبکههای اجتماعی به خوبی می توان زشتی و زیبایی دنیا را به صورت وسیع تری درک کرد.

قدیمی ترین سایت ها در دنیا

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت دنیا بی شک سایت هایی را برای مشتریان خود طراحی کرده است که شاید مشتاق باشید تفاوت آنها را با سایت های این دهه مشاهده کنید. البته برخی از این سایت های قدیمی بسیار خنده دار به نظر می رسند. البته ما از سایت هایی که تیم برنز لی طراحی کرده است اطلاع دقیقی نداریم و این اطلاعات تنها مربوط به طراحانی نوپا و قدیمی می باشد.

قدیمی ترین شرکت بی شک بهترین طراح و حامی مشتری نخواهد بود و این اطلاعات شخص از قوانین دنیای اینترنت و مهارت بروز و دقیق است که سایتی مدرن و کاربردی و تسهیل کننده را بوجود می آورد.

قدیمی ترین شرکت در دنیا که در حال حاضر می توان به سایت قدیمی آن دسترسی داشت سایتی با نام Interrupt Tech Corp برای خود طراحی کرد. این سیات شبیه یک فسیل آنلاین می باشد برای دیدن آن می توانید به آدرس itcorp.com مراجعه کنید.
قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در ایران و دنیا هر چه که باشد، مهم ترین فاکتور طراحی یک سایت عالی از گذشته تا به امروز تغییر زیادی داشته و تنها تجربه کفایت نمی کند.

این امر به وضوح از سایت های فسیل شده قدیمی قابل رویت بوده و سایت هایی همچون Vortex Technology، Texas Internet Consulting، Toad Hall، Caine, Farber & Gordon, Inc که از قدیمی ترین طراحی های دنیا برخوردار هستند، گویای همین مسئله می باشند.

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در ایران

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در ایران نیز قدمت زیادی ندارد. وقتی سخن از طراحی یک سایت در میان باشد بی شک نمی توان انتظار زیادی برای تجربه بالا در طراحی داشت. در عصر پر شتاب تکنولوژی که سایت ها تنها سی و در ایران تنها 20 سال سن داشته، هیچ شرکتی نمی تواند مدعی مهارت و خبرگی بی نقص در این زمینه باشد.

شرکت قدیمی بهترین طراح نبود و بروز ترین آنها نیز به سختی می تواند خود را با تغییرات سریع دنیای علم و اینترنت تطبیق دهد. بنابراین برای داشتن سایتی مطابق با نیازهای خود و مشتری بهتر است فاکتورهای مورد نیازتان را بررسی و به طراحی آگاه به تغییرات روز موتورهای جست و جو و دنیای وب مراجعه کنید.

گروه طراحی سایت از قدیمی هاست.

4.5/5 - (2 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت شرکتی
انواع طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اولین گام برای معرفی خدمات شما در دنیای وب. شما برای ورود به تجارت الکترونیک و ارائه خدمات خود نیاز به طراحی

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت هامان وب
طراحی وب سایت

طراحی سایت هامان وب

طراحی سایت هامان وب از شرکتهای مجازی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد. این شرکت در زمینه های مختلفی فعالیت می‌کند از جمله

اطلاعات بیشتر »