لينک بيلدينگ چیست ؟

لينک بيلدينگ چیست ؟

لينک بيلدينگ چیست ؟ این لینک دهی داخلی برای سایت مهم است یا لینک دهی خارجی،همیشه یک موضوع مهم در سئوسایت بوده .بعد از طراحی سایت، هر کسی تا حد متوسط با سئو و بهینه سازی سایت آشنا است درک خوبی از اهمیت ساختمان لینک (لینک بیلدینگ) و همچنین اصول پایه ای این روش دارد و برای برخی افراد لینک بیلدینگ افزایش سرعت رشد سایت در موتورهای جستجو می باشد.

لینک بیلدینگ چیست؟

لينک بيلدينگ چیست ؟ لینک بیلدینگ یک تاکتیک یا مجموعه ای از تاکتیک هایی است که منجر به افزایش تعداد وب سایت های لینک دهنده به یک صفحه یا دامنه خاص می شود.

برخی از عوامل دخیل در این روش عبارتنداز: چگونه بسیاری از لینک ها با اشاره به یک صفحه خاص و یا یک دامنه را سایر حوزه ای منحصر بفرد به دست بیاوریم؟ چگونه مدت زمان لینک های خود را در سایت ها افزایش دهیم؟ کاراترای منحصر به فرد از سایت که به ما لینک می دهند چگونه باید باشد؟

ک وب سایت با تعداد زیادی از لینک های ورودی به صفحات می تواند منجر به رتبه بندی کلمات کلیدی در بازه زمانی کم شود اما زمانی که موتور جستجو لینک را به عنوان بک لینک با ارزش شناسایی کند. ارزش توسط رنک،ارتباط،محبوبیت و دیگر مکانیزم های رتبه بندی الگوریتم گوگل و دیگر موتورهای جستجو را تشکیل می دهند تعیین می شود.

مثل یک موتور جستجو فکر کنیم

مثل یک موتور جستجو فکر کنیم به این روش که کمبین بین المللی به معنای افزودن بر پایه و اساس شیوه های ساخت لینک های داخلی و شروع به فکر کردن که چگونه یک موتور جستجوی غیر داخلی ممکن است به لینک های ما نگاه کند؟ در اینجا به عنوان مثال در مورد کلمه هنر چند تاسوال؟ آیا اطلاعات در صفحه شما مرتبط به هنر است؟

آیا مردم این صفحه را به عنوان یک منبع خوب در مورد هنر می شناسند؟ دیگر سایت های محبوب و نویسندگان در مورد هنر لینک دهنده به این سایت چگونه است؟ کد کشور در سطح بالای دامنه ها (ccTLDs) کشور های هدف شما باید مشخص شود و شما باید مطمئن شوید وب سایت هایی که شما لینک می دهد.

در مناطق هدف شما قراردارند و همچنین سایت هایی با دامنه های مختلف به شما لینک می دهند. برای کمک به شما ابزراهایی مختلف سئو وجود دارند که لینک های شما را تجزیه و تحلیل می کنند. بخصوص اگر رقابت شما در مبارزات انتخاباتی مرورگرها روی کشورهای مختلف تمرکز داشته باشد. بلاگ ما را دنبال کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت معماری
انواع طراحی سایت

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری ، مشاغلی که درحوزه معماری، شهرسازی و عمران فعالیت می‌کنند با هدف اینکه  نمونه کارهای خود را به مشتریان و متقاضیان نشان

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت شیراز
طراحی وب سایت

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت شیراز و انتخاب یک شرکت مناسب در زمینه طراحی سایت به شما این امکان را می‌دهد که کسب و کارتان را رونق ببخشید

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت فروشگاه فایل مشهد
طراحی وب سایت

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل چیست و چگونه فعالیت میکند؟ در این مقاله شرکت طراحی سایت راشن قصد دارد اندکی راجع به نحوه فعالیت فایل صحبت نماید. فروشگاه

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت مرصاد وب
طراحی وب سایت

طراحی سایت مرصاد وب

طراحی سایت مرصاد وب یکی از رقبای شرکت طراحی سایت راشن می باشد. اگر به مقایسه اجمالی این دو شرکت بپردازیم باید اذعان داشت. مرصاد

اطلاعات بیشتر »