پشتیبانی ماهانه سئو

پشتیبانی ماهانه سئو

پشتیبانی ماهانه سئو یکی از ابزارهای تخصصی برای بهبود رتبه سایت است. در این سیستم با توجه به الگوریتم موتورهای جستجو رتبه بندی سایتها ، محتویات سایت بهینه می شوند و باعث می‌شود رتبه سایت به مرور افزایش میابد.

پشتیبانی ماهانه سئو سایت کاری، زمانبر و مستمر است . وعده سئو سایت در گوگل در کوتاه مدت ، وعده ای فریبکارانه است.استفاده از روش های سئو کلاه سیاه برای کسب رتبه در گوگل ، در کوتاه مدت جواب داده و پس از مدتی گوگل متوجه شده و سایت شما را جريمه و يا حذف کامل می کند. پس به دنبال روشی پایدار برای افزایش بازدید سایت خود و بهینه سازی باشید و حتما از روش های اصولی و درست استفاده نمایید.

پشتیبانی ماهانه سئو  روش های مختلفی دارد :

  • 1. دریافت خدمات سئو بصورت ماهانه : در این روش طی قرارداد وظایف مشخص شده و بر اساس آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آغاز می شود.
  • 2. فرآیند بهینه سازی و سئو سایت : هدف از تمامی این کارها جلب رضایت کاربر است.گوگل می خواهد صفحاتی را به کاربر نشان دهد که هدف او از جستجو بوده تا رضایت کاربر را بدست آورد . پس با سپردن سئو سایت خود به شرکت طراحی سایت راشن از این همراهی با هزینه ای مناسب بهره مند شوید.
  • 3. سئو محتوایی سایت : در پشتیبانی ماهانه سئو ، تولید محتوا منحصربه فرد، استاندارد و کاربرپسند بر اساس کسب و کار شما و کلمات کلیدی سایت شما نقش اساسی دارد. ما در شرکت طراحی سایت راشن در امر تولید محتوا نیز همراهتان خواهیم بود .

پشتیبانی شامل قسمت های متفاوتی است از جمله :

  • آنالیز کردن و بهینه سازی سرعت  و تصاویر سایت
  • آنالیز عنوان، متاتگ صفحات سایت و بهینه سازی تگ های H1, H2
  • آنالیز محتوای سایت و کلمات کلیدی
  • تهیه گزارش تصویری وضعیت شروع و پیشرفت سایت
  • مشاوره ui و uxو …

از این رو شرکت طراحی سایت راشن با توجه به تجربه و اعتبار بالایی که در سئو سایت دارد می تواند خدمات پشتیبانی ماهانه سئو را برای افرادی که تمایل به بهبود کسب و کار دارند به عهده بگیرد.

از وبلاگ ما نیز دیدن فرمایید .

4.3/5 - (3 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی قالب وردپرس
طراحی وب سایت

طراحی قالب وردپرس

طراحی قالب وردپرس امروزه با استقبال زیادی از جانب اشخاصی که به تازگی شروع به راه اندازی کسب و کاری اینترنتی کرده اند مواجه شده

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت مرصاد وب
طراحی وب سایت

طراحی سایت مرصاد وب

طراحی سایت مرصاد وب یکی از رقبای شرکت طراحی سایت راشن می باشد. اگر به مقایسه اجمالی این دو شرکت بپردازیم باید اذعان داشت. مرصاد

اطلاعات بیشتر »