نکات طراحی سایت شرکتی که باید به آن توجه کنیم؟

نکات طراحی سایت شرکتی

نکات طراحی سایت شرکتی : امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش چشمگیر کاربران در سطح اینترنت، کسب و کار ها باید به فکر طراحی سایت شرکتی برای کسب و کارشان باشند.شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به راحتی و در عرض چند ساعت می توانید یک وبسایت شرکتی برای کسب و کارتان طراحی کنید.

با مراجعه به قسمت وبلاگ وبسایت ما می توانید آموزش کامل طراحی سایت را در عرض چند دقیقه ببینید و شروع به راه اندازی وبسایت شرکتی کنید.در این مقاله به بررسی نکاتی برای طراحی سایت شرکتی می پردازیم تا وبسایت شما از نظر ساختاری یکی از بهترین وب سایت ها در بین رقبا باشد، پس باما همراه باشید.

چه نیازی به نکات طراحی سایت شرکتی است؟

شرکت ها سالانه هزینه های بسیار زیادی را صرف هزینه تبلیغات شرکت می کنند تا مشتریان جدیدی را به دست آورند اما دریغ از اینکه شما با استفاده از یک وب سایت شرکتی، می توانید 2 الی 3 برابر بیشتر از روش تبلیغات، جذب مشتری داشته باشید.

اگر شما به صورت اصولی روی وبسایت شرکتی کار کنید و تمام نکاتی که در این مقاله بررسی خواهیم کرد را به صورت کامل عملی کنید نتیجه شگفت انگیزی خواهید گرفت.به طور کلی نکات طراحی سایت شرکتی و رعایت قوانین سئو، هزینه های امور تبلیغاتی شما را کاهش می دهد و شما دیگر نیازی برای انجام تبلیغ برای جذب مشتری نخواهید داشت.

ویژگی های نکات طراحی سایت شرکتی

وبسایت شما باید از یک ساختار استاندارد تبعیت کند و باید ساختار کاربر پسند و جذابی برای کاربرانی که از طریق سرچ گوگل وارد سایت شما می شوند، ارائه کنید تا نرخ تبدیل کاربر به مشتری شما افزایش پیدا کند. شما باید اول نیاز های کسب و کارتان را بررسی کنید و وبسایت را براساس نیاز های اصلی کسب و کارتان طراحی کنید.

نکاتی که شما در نکات طراحی سایت شرکتی باید رعایت کنید عبارتند از :

1.پیاده سازی اصول اولیه طراحی

شما در نکات طراحی سایت شرکتی باید روی  زیر ساخت های سایت شرکتی وقت بزارید و کار کنید تا سایت شما از نظر سرعت سایت، منوها، بر چسب ها و طبقه بندی ها در وضعیت خوبی باشد.

سرعت لود شدن صفحه سایت یکی مهم ترین اصل در طراحی سایت است. باید خیلی دقت کنید تا سایت شما زمان لود شدن بسیار پایینی داشته باشد تا برای کاربران خسته کننده نباشد.

2.طراحی جذاب و اختصاصی

صفحات سایت شرکتی باید جذاب باشد تا کاربر را با استفاده از طرح های جذاب در سایت نگه دارید تا از محصولات شما استفاده کند.

صفحات باید برای هر محصول یا خدمات شرکت به صورت اختصاصی طراحی شود، از این طریق می توانید مخاطبان بسیار زیادی را جذب کنید.

3.رعایت اصول سئو در نکات طراحی سایت شرکتی

یکی از مهم ترین ویژگی که سایت شما را در نتایج جستجو در رتبه های بالاتری قر ار میدهد، رعایت اصول سئو در نکات طراحی سایت شرکتی است. اگر  شما در طراحی سایت قوانین ارائه شده برای سئو سایت را رعایت کنید، سایت شما به سرعت توسط موتور های جستجو شناسایی می شود و با بهینه سازی سایت می توانید در رتبه های بالاتری در جستجوی گوگل قرار بگیرید.

4.طراحی صفحه تماس باما

مهم ترین بخش در نکات طراحی سایت شرکتی، صفحه تماس باما می باشد که پل ارتباطی شما با مشتریان است. شما باید راه های مختلفی را برای ارتباط گرفتن مشتری با شما در اختیار کاربران قرار بدهید تا کاربران برای مشاوره و خرید با شما در ارتباط باشد.

5.استفاده از ویدیو در صفحات محصول

با تحقیقاتی که در زمینه تولید محتوا شده است، ویدیو ها 8 برابر بیشتر از متن ها مورد توجه کاربر ان قرار میگیرند. قبل از توضیحات متی محصول، یک ویدیو چند دقیقه برای معرفی محصول آماده کنید و کامل محصول را برای مشتریان به نمایش بگذارید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت اهواز
طراحی وب سایت

طراحی سایت اهواز

طراحی سایت اهواز ، طراحی سایت در استان خوزستان به عنوان یکی از خدماتی است که تیم راشن در مشهد و تهران ارائه می‌دهند. یکی

اطلاعات بیشتر »
طراحی قالب وردپرس
طراحی وب سایت

طراحی قالب وردپرس

طراحی قالب وردپرس امروزه با استقبال زیادی از جانب اشخاصی که به تازگی شروع به راه اندازی کسب و کاری اینترنتی کرده اند مواجه شده

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت کارخانه
انواع طراحی سایت

طراحی سایت کارخانه

طراحی سایت کارخانه انحام شده و وب سایت کارخانه شما با امکانات ویژه در دسترس خواهد بود . وب سایتی قدرتمند که مخاطبان با پیمایش سایت

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت معماری
انواع طراحی سایت

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری ، مشاغلی که درحوزه معماری، شهرسازی و عمران فعالیت می‌کنند با هدف اینکه  نمونه کارهای خود را به مشتریان و متقاضیان نشان

اطلاعات بیشتر »
طراحی قالب اختصاصی
طراحی وب سایت

طراحی قالب اختصاصی

طراحی قالب اختصاصی چیست ؟ یکی از مهمترین مسائل در زمینه طراحی سایت طراحی ظاهری و قالب آن که کاربرپسند باشد، است و می‌تواند همانند

اطلاعات بیشتر »