سایت خبری و تفاوتهای آن با سایت شرکتی

سایت خبری

سایت خبری امروزه همه کسب و کار ها نیاز به وبسایت دارند تا کاربران و مشتریان خودشان را مدیریت کنند. در زمان قدیم افراد به اینترنت دسترسی نداشتن و مجبور بودن برای جذب مشتری و یا بخش یک خبر مهم هزینه های بسیار زیادی را متحمل شوند.

ولی با به روی کار آمدن شبکه ارتباط جهانی اینترنت، دیگر نیازی به چاپ روزنامه و یا تبلیغات برای فروش یک محصول وجود ندارد. در این مقاله به بررسی سایت خبری و سایت شرکتی میپردازیم تا شما بیشتر با قابلیت های این نوع سایت ها آشنا شوید.

سایت خبری

مردم جامعه دوست دارند از اخبار و تحولات جامعه باخبر باشند و در این راستا اقدامات بسیار مهمی صورت گرفته است، مانند چاپ روزنامه.اما چاپ روزنامه به صورت روزانه، هم به خاطر محیط زیست و هم به خاطر هزینه بسیار بالای چاپ، صرفه اقتصادی برای فعالان عرضه خبری نداشت.

روزنامه نگاران برای حل این مشکل وارد دنیای اینترنت شدند و با راه اندازی سایت ، بسیاری از مشکلات خبرگذاری ها حل شد و هزینه تولید اخبار هم نصف شد.
طراحی سایت مشهد با قیمت عالی.

کاربرد طراحی سایت خبری

اصلی ترین و مهم ترین کاربرد سایت ، ارائه خبر های بروز و دسته اول می باشد. سایت قابلیت به روزرسانی در هر ثانیه را دارا میباشد و به همین سبب سایت های خبری محبوبیت بسیار بالایی در بین علاقمان به اخبار پیداکرده است.

امکانات سایت خبری

  • طراحی بسیار جذاب و کاربر محور
  • قابلیت ایجاد دسته بندی
  • قابلیت اضافه کردن بینهایت عکس و فیلم
  • قابلیت پخش آنلاین فیلم و رویداد های مهم
  • قابلیت جستجو در بین مطالب
  • پنل اختصاصی برای تبلیغات
  • قابلیت ایجاد صفحه بایگانی
  • مدیریت بسیار آسان مطالب

هدف از طراحی سایت خبری چیست ؟

هدف اصلی طراحی سایت خبری ، گسترش و بخش سریع اخبار روز میباشد که قابلیت آرشیو شدن مطالب هم وجود دارد تا مخاطبان در هر زمان به اخبار روز دسترسی داشته باشند.

سایت شرکتی

اقدام بسیار ضروری برای شرکت ها، ورود به دنیای مجازی است. بسیاری از کسب و کار های دنیا فروش سنتی خود ر ا کنار گذاشته و از روی وب سایت اختصاصی شرکت شروع به ارائه خدمات کرده اند.

ایجاد سایت شرکتی برای پیشرفت کسب و کار شما واجب است چرا که سایت هزینه های تولید و عرضه محصول را بسیار کم میکند و شما میتوانید سود و درآمد شرکت از تولید را با ایجاد سایت شرکتی بالا ببرید.

کاربرد سایت شرکتی

یکی از مهم ترین کاربر های سایت شرکتی، ارائه خدمات آنلاین به مشتریان است. شما با استفاده از سایت میتوانید سفارشات روزانه را جمع آوری کنید و از طریق پست به دست مشتریان برسانید.

سایت شرکتی، هزینه های شرکت را کم میکند و سود آوری شرکت بیشتر میشود چرا که شما دیگر نیاز به خرید و اجاره مغازه و یا مکانی برای فروش محصولات شرکت ندارید و همین موضوع سود آوری شرکت را بسیار زیاد میکند.

هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟

اصلی ترین هدف طراحی سایت شرکتی ، ارائه خدمات آنلاین به مشتریان است و شما در هر زمانی که دوست دارید به سایت شرکت مراجعه میکنید و از خدمات و محصولات شرکت استفاده میکنید.

ویژگی مهم

شما با استفاده از سایت خبری میتوانید در رشد و پیشرفت سایت شرکتی استفاده کنید اما چطور ؟ سایت های خبری بازدید کنندگان بسیار زیادی از داخل و خارج از کشور در طول روز دارند و شما با استفاده از تبلیغات در سایت های خبری میتوانید، بازدید کنندگان بسیار زیادی را جذب سایت شرکت کرده و شروع به فروش محصولات و خدمات شرکت کنید.

بازدهی تبلیغات در سایت خبری بسیار بالا است و پیشنهاد میکنیم از این فرصت مهم برای جذب مشتری برای سایت شرکتی غافل نشوید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت معماری
انواع طراحی سایت

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری ، مشاغلی که درحوزه معماری، شهرسازی و عمران فعالیت می‌کنند با هدف اینکه  نمونه کارهای خود را به مشتریان و متقاضیان نشان

اطلاعات بیشتر »