طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی ، با توجه به تحقیقات انجام شده روی اقشار مختلف و در بازه زمانی‌های مختلف دریافتیم یکی از رایج ترین و فراگیرترین استفاده‌ های مردم از اینترنت سایت های تفریحی و سرگرمی است. به همین دلیل اگر سایت های تفریحی طراحی گرافیکی و برنامه نویسی خوبی شده باشند و محتوا و مطالب خوبی نیز داشته باشند قطعا از پر بازدیدترین و پر مخاطب ترین سایت های اینترنتی می‌شوند. تیم راشن در این زمینه می‌تواند بهترین را برای شما انجام دهد.

طراحی سایت تفریحی شامل چه نوع سایت هایی است؟

1.    سایت های مخصوص بازی آنلاین و مسابقات آنلاین
2.    سایت هایی با محتوای تفریحی و سرگرمی : اساسی ترین کار سایت های تفریحی و سرگرمی تولید محتوای سرگرم کننده و اخبار و مطالب سرگرم کننده مثل جوک ها و داستان های طنز برای کاربران آن می‌باشد.

سایت تفریحی و چگونگی کسب درآمد آنها :

سایت های تفریحی با توجه به تعداد مخاطبان و آمار بازدیدشان، می‌توانند از سایت های گوناگون دیگری تبلیغات بپذیرند و از این راه کسب درآمد کنند. وقتی یک سایت تفریحی بتواند بازدیدکنندگان زیادی را جذب کند، بهترین محل برای تبلیغات بنری یا رپورتاژ آگهی سایر سایت ها و فروش محصولات و خدماتشان می‌باشد.

سایت تفریحی و مهمترین مولفه های آن :

1.    طراحی گرافیکی سایت و قالب آن باید جذاب و کاربرپسند باشد
2.    بر اساس الگوریتم های بیان شده مختلف گوگل طراحی شده باشد مثل الگوریتم گوگل پاندا، گوگل کبوتر، و … تا محتوای سایت بتواند در گوگل رتبه بالایی پیدا کند.
3.     سرعت بارگذاری و بالا آمدن صفحات و مطالب بالا باشد.

تیم راشن با تکیه بر توانایی های خود و استفاده از افراد متخصص می‌تواند بهترین طراحی  را متناسب با مولفه های بیان شده طراحی کند.

طراحی سایت تفریحی و هزینه آن :

همیشه قیمت طراحی سایت را نوع طراحی سایت (طراحی قالب سفارشی یا استفاده قالب آماده) و همچنین امکانات یک سایت تعیین می کند. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با شرکت طراحی سایت راشن تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت راشن همراه شماست . بلاگ ما را دنبال نمایید.

هنوز امتیازی داده نشده است

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
قیمت طراحی سایت
طراحی وب سایت

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت به آیتم های زیادی بستگی دارد و نمیتوان قیمتی واحد برای انواع سایت در نظر گرفت اما شرکت طراحی سایت راشن برخی

اطلاعات بیشتر »