سایت ساز رایگان یا وردپرس؟

سایت ساز رایگان

سایت ساز رایگان و سیستم مدیریت محتوای وردپرس، فرصتی را برای طراحی سایت، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی را فراهم کردند.شما برای ارتقاء و گسترش کسب و کارتان نیاز به سایت دارید تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید.

با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر افراد برای انجام خرید های ماهانه و روزانه خود از طریق وبسایت ها اقدام میکنند و کم کم فروش محصول در داخل مغازه کم رنگ می شود و بازدهی و درآمد کافی را ایجاد نمیکند.بیشتر کسب و کار های موجود در کشور، سایت خدماتی کسب و کارشان راه اندازی کرده اند و فروش فوق العاده ای را تجربه میکنند.

برای اینکه شما هم یک وب سایت برای کسب و کارتان تهیه کنید نیاز به یک طراح وب سایت دارید و این کار هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت. اما شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و یا سایت ساز رایگان میتوانید به راحتی در عرض چند ساعت ساعت اختصاصی برای کسب و کارتان ر ا طراحی کنید.

در ادامه به بررسی سیستم مدیریت محتوای وردپرس و سایت ساز رایگان میپردازیم تا بیشتر با این دو ابزار آشنا شوید، پس باما همراه باشید.

طراحی سایت مشهد با قیمت عالی.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک CMS یا سیستم مدیریت محتوای رایگان است که با استفاده از این سیستم میتوانید سایت های مختلف شرکتی ، فروشگاهی و شخصی را طراحی و مدیریت کنید.

این سیستم قالب های آماده و افزونه های کاربردی را در اختیار شما قرار میدهد تا لذت طراحی سایت بدون نیاز به کد نویسی را احساس کنید.فقط کافی است به وبسایت وردپرس مراجعه کنید و نسخه بروز وردپرس دانلود، و روی هاستی که خریداری کردید آپلود کنید.

سایت ساز رایگان چیست؟

سایت ساز رایگان ابزاری است که امکان طراحی سایت را بدون امکان ویرایش کد ها فراهم میکند.سایت ساز ها یک نرم افزار تحت وب آنلاین می باشند که کار طراحی سایت را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی برای شما فراهم میکنند. شما با انتخاب قالب های پیشفرض و آماده، شروع به ویرایش قالب مورد نظر میکنید و میتوانید در عرض چند ساعت، یک سایت حرفه ای برای کسب و کارتان آماده کنید.

فقط کافی است شما یک دامنه برای وبسایت تهیه کنید و وارد سایت ساز رایگان شوید تا با چند کلیک ساده در عرض 10 دقیقه خروجی سایت را دریافت کنید.نکته مهم در انتخاب دامنه این است که سعی کنید، نام دامنه را مرتبط با کسب و کارتان انتخاب کنید تا در بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر با مشکل مواجه نشوید.

تفاوت سایت ساز رایگان و وردپرس

1. انعطاف پذیری

وردپرس یک سامانه مدیریت محتوا است که امکانات طراحی و مدیریتی بیشتری را نسبت به سایت ساز رایگان در اختیار شما قرار میدهد و شما تغییرات مختلفی را میتوانید در قسمت کدنویسی و قالب سایت انجام دهید و این امکان در سایت ساز وجود ندارد.

2. ویرایش آسان

با سایت ساز به راحتی میتوانید با انتخاب ِالمان های مختلف، طرح دلخواهتان را روی سایت پیاده سازی کنید.سایت ساز ها از قالب های آماده دارند تا شما در چارچوب یک قالب خاص اقدام به ویرایش صفحات کنید و این کار، طراحی سایت را بسیار آسان و راحت میکند. ولی در وردپرس شما یک فرم دسترسی دارید و باید با استفاده از دانش برنامه نویسی و طراحی سایت اقدام به طراحی و چیدمان صفحات کنید.

3. استفاده آسان

استفاده از سامانه مدیریت محتوای وردپرس پیچیده تر از سایت ساز رایگان می باشد زیرا وردپرس بر  گرفته از یک زبان تخصصی طراحی سایت است که در بعضی از مواقع شما برای مدیریت و ویرایش سایت نیاز دارید کد های مختلفی را به سایت اضافه کنید. ولی در سایت ساز رایگان شما وارد یک پنل کاربری می شود و تمام امکانات سایت را با چند تا کلیک میتوانید ویرایش و مدیریت کنید .

4.5/5 - (2 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت سازمانی
انواع طراحی سایت

طراحی سایت سازمانی

طراحی سایت سازمانی در دنیای امروز کاربرانی که محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت و فروشگاه های اینترنتی جستجو می‌کنند در حال

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت ضابط
طراحی وب سایت

طراحی سایت ضابط

طراحی سایت ضابط و تفاوت آن با شرکت طراحی سایت راشن در گستره خدمات دهی و تجربه و طراحی سایت با کاربری های متفاوت می

اطلاعات بیشتر »