طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک هر روز افراد بسیار زیادی برای پیداکردن منزل مورد علاقه برای خرید یا اجاره، انرژی و وقت بسیار زیادی را صرف میکنند و بعد از بازدید از ملک های گوناگون امکان دوباره بازدید کردن برای تصمیم بهتر وجود ندارد و بسیاری از مسائل دیگر که کار املاک داران را بسیار سخت کرده است.

اما شما با استفاده از طراحی سایت املاک میتوانید فایل های فروش یا اجاره را در سایت بارگذاری کنید و مشریان بعد از اینکه فیلم و عکس منزل مورد نظر را مشاهده کردن برای انجام کار امضاء قولنامه به بنگاه مراجعه کنند. با این کار هم میتوانید مشتریان زیادی را مدیریت کنید و هم مشتریان بتوانند از بین فایل های مختلف منزل مورد علاقه را انتخاب کنند.

چرا ترافیک ورودی در طراحی سایت املاک مهم است؟

در طراحی سایت برای این که شما فایل را به افراد بیشتری نمایش دهید به ترافیک ورودی بیشتری نیاز دارید. شما باید سایت املاک را بر اساس اصول ارائه شده توسط گوگل بهینه سازی کنید تا سایت شما برای کسانی که دنبال اجاره یا خرید ملک هستند نمایش داده شود. گوگل این امکان را به شما میدهد تا بینهایت ورودی در روز داشته باشید و این بسیار مهم است تا مشتریان شما هر روز گسترش پیدا کند.

طراحی سایت برای املاک به دو دسته تقسیم میشود:

1.شخصی : بنگاه ها برای مشتریان خاصی اقدام به طراحی سایت میکنند و سایت را در اختیار این افراد  قرار میدهند.

با دریافت اشتراک افراد میتوانند در چنین سایت های املاکی فعالیت کنند.

2. عمومی : سایت املاک برای عموم یکی از رایج ترین سایت ها برای بنگاه ها میباشد و از این طریق میتوانند هر روز مشتریان بسیار زیادی را به طرفداران املاک خود اضافه کنند.

شما میتوانید مطلب طراحی سایت پزشکی را نیز بررسی کنید .

ویژگی های طراحی سایت املاک

طراحی سایت برای این منظور باید دارای 5 ویژگی منحصر به فرد باشد. این ویژگی ها عبارتند از :

1. ظاهر طراحی سایت املاک

ظاهر سایت در طراحی سایت مشهد بسیار مهم است چرا که شما یک فایل ارزشمندی را به فروش میرسانید و یک فایل ارزشمند در سایتی با طراحی زیبا میتواند برای کاربران بسیار جذاب باشید. این امر باعث جذب مشتریان هدفمند میشود.

2. دسته بندی

دسته بندی در طراحی سایت املاک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که فایل های مختلف را باید با یک دسته بندی خاص نظم بدهید تا کاربر برای پیدا کردن منزل مورد نظر دچار ابهام نشود و با استفاده از دسته بندی ها خانه مورد نظر خود را به راحتی پیدا کند.

3. سئو سایت املاک

سئو یا بهینه سازی سایت املاک باید طبق اصول ارائه شده توسط گوگل انجام شود. این کار باعث میشود ربات های گوگل سایت شما را به راحتی شناسایی کنند و برای کاربرانی که دنبال خرید یا اجاره منزل هستند سایت شما را به نمایش بگذارد.

سئو برای جذب ترافیک بسیار مهم است و اگر سایت شما از نظر سئو عالی باشد دیگر نیازی به تبلیغات نخواهید داشت و روزانه چند هزار نفر از طریق گوگل وارد سایت شما خواهند شد.

4. امکان درج آگهی توسط کاربر

در طراحی سایت املاک باید به این نقطه توجه کنید که شاید افرادی میخواهند خانه خود را به فروش برسانند ولی به دفتر املاک شما دسترسی ندارد، شما با افزودن ویژگی اضافه کردن آگهی توسط کاربر میتوانید حجم فایل های موجود برای فروش یا اجاره را در سایت املاک افزایش دهید و از هر فروش یا اجاره پورسانت دریافت کنید.

5. قابلیت جستجو

قابلیت جستجوی پیشرفته برای سایت املاک یکی از الزامات طراحی سایت املاک است. اضافه کردن قابلیت جستجو امکان پیدا کردن خانه مورد علاقه برای مشتریان به راحتی فراهم می کند و مشتریان خیلی سریع میتوانند خانه مورد علاقه را با مشخصات درخواستی خودشان را پیدا کنند.

طراحی سایت مشهد با قیمت عالی.

4.2/5 - (4 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت شیراز
طراحی وب سایت

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت شیراز و انتخاب یک شرکت مناسب در زمینه طراحی سایت به شما این امکان را می‌دهد که کسب و کارتان را رونق ببخشید

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت معماری
انواع طراحی سایت

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری ، مشاغلی که درحوزه معماری، شهرسازی و عمران فعالیت می‌کنند با هدف اینکه  نمونه کارهای خود را به مشتریان و متقاضیان نشان

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت فروشگاه فایل مشهد
طراحی وب سایت

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل چیست و چگونه فعالیت میکند؟ در این مقاله شرکت طراحی سایت راشن قصد دارد اندکی راجع به نحوه فعالیت فایل صحبت نماید. فروشگاه

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت تفریحی
انواع طراحی سایت

طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی ، با توجه به تحقیقات انجام شده روی اقشار مختلف و در بازه زمانی‌های مختلف دریافتیم یکی از رایج ترین و فراگیرترین

اطلاعات بیشتر »