قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت به آیتم های زیادی بستگی دارد و نمیتوان قیمتی واحد برای انواع سایت در نظر گرفت اما شرکت طراحی سایت راشن برخی موارد را در قیمت نهایی موثر میداند.

قیمت طراحی سایت وابسته به هاست و دامنه انتخابی می باشد. هاست های مشترک معمولا هزینه طراحی و کارایی آن را کاهش میدهد و هاست اختصاصی افزایش قیمت و‌کارایی را به دنبال دارد. شرکت طراحی سایت راشن مشاور خوبی برای انتخاب و هاست مورد نیاز شما می باشد.

همچنین به cms مورد استفاده نیز بستگی دارد. شرکت طراحی سایت راشن cms های آماده را تنها برای کسب و کارهای کوچک مناسب می داند. Cms های سفارشی هزینه ای بالا با قابلیت بیشتر دارند.

چند زبانه یا تک زبانه بودن یک سایت ارزش آن را متفاوت می کند. بی شک سایت های تک زبانه بسیار ارزانتر هستند و شرکت طراحی سایت راشن استفاده از چند زبان را برای شرکت های صادرات و واردات یا گردشگری الزامی میداند.

با طراحی و آیتم های مورد نیاز افزایش و کاهش فیلترها، افکت ها، صفحات و اطلاعات و …. متغییر می باشد شرکت طراحی سایت راشن توصیه میکند قبل از هرچیز توقعات خود را از سایت مشخص کنید تا هزینه های شما مشخص شود.

قیمت طراحی سایت

همچنین با امنیت درخواستی مشتری قیمتی متغییر دارد. امنیت برای خرید و فروش، امنیت برای جلوگیری از هک و … نیازمند تجربه و تخصصی بالا می باشد.

بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل با توجه به نیاز مجموعه به طراحی پرتال نیز هزینه ای اضافه دارد. شرکت طراحی سایت راشن پرتالها را در وب سایت های پر مخاطب و تعاملی الزامی می داند.

اگر به مرحله بهینه سازی و سئو احتیاج داشته باشد قیمت افزایش می یابد. سئو و بهینه سازی به تنهایی گروههایی متخصص می طلبد که بسته به مسیر پیش رو قیمتی متفاوت دارد.

برای افرادی که وقتی برای به بروزرسانی ندارند، هزینه ای جانبی برای تولید محتوا به همراه دارد. شرکت طراحی سایت راشن در تمام موارد همراه دارندگان کسب و‌ کار اینترنتی می باشد.

قیمت طراحی سایت را با توجه به نیاز و خواسته های خود از کسب و‌کارتان از شرکت طراحی سایت راشن بخواهید. بلاگ ما را دنبال کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت پزشکی
طراحی وب سایت

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی و علم پزشکی هر روزه در حال پیشرفت و کامل شدن می‌باشد و با هدف ارتقاء سطح خدمات سلامت و سهولت ارتباط

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت اداری
طراحی وب سایت

طراحی سایت اداری

طراحی سایت اداری با گسترش و همگانی‌تر شدن اینترنت در جامعه امروز همه اقشار مختلفی که صاحب کسب و کارهای اداری و شرکتی دولتی یا

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت اهواز
طراحی وب سایت

طراحی سایت اهواز

طراحی سایت اهواز ، طراحی سایت در استان خوزستان به عنوان یکی از خدماتی است که تیم راشن در مشهد و تهران ارائه می‌دهند. یکی

اطلاعات بیشتر »