چگونه می توان مشتریان طراحی وب را در سال 2022 پیدا کرد

مشتریان طراحی وب

آیا هنگام یافتن مشتریان طراحی وب سایت جدید گیر افتاده اید؟ چه صاحب یک شرکت طراحی وب باشید و چه به عنوان یک فریلنسر کار کنید، افزایش مخاطبان و جذب مشتریان می تواند چالش برانگیز باشد.

صحبت از روی تجربه: مواقعی وجود دارد که نمی توانم افراد علاقه مند به کارم را پیدا کنم. اگر در حال حاضر برای شما اینطور است، بگذارید به شما بگویم که نگران نباشید.

این راهنما بهترین روش‌هایی را که برای جذب مشتریان طراحی وب وجود دارد را بررسی کرده و به راحتی آنها را مطابق با نیازها و ترجیحات خود سفارشی کنید، تجزیه و تحلیل کنید . ابتدا، بررسی خواهیم کرد که چرا استفاده از بیش از یک راه برای جذب مشتری در سال 2022 ضروری است.

چرا باید به دنبال راه های نوآورانه برای جذب مشتری باشید؟

بیایید با یک اعتقاد شخصی شروع کنیم: به اندازه کافی مشتری وجود دارد که می‌تواند عرضه تخصصی ما را پوشش دهند. یک اشتباه رایج که اکثر طراحان وب مرتکب می شوند این است که در مکان نامناسبی نگاه می کنند.

اشتباه نکنید، کیفیت کار شما همیشه مهمترین چیز است. هرچه خدمات شما بهتر باشد، در نهایت مشتریان بیشتری خواهید داشت. اما اگر می خواهید استعداد خود را به صورت آنلاین ثابت کنید، باید مخاطبان خود را گسترش دهید.

به یاد داشته باشید که بازار بسیار رقابتی است. و بنابراین باید مراحل خاصی را دنبال کنید و بهترین پلتفرم ها را انتخاب کنید.

6 تا از بهترین راهها برای جذب مشتریان طراحی وب در سال 2022

اگرچه راه‌های زیادی برای جذب مشتریان طراحی سایت در مشهد و یا شهر های دیگر ایران به صورت آنلاین وجود دارد، اما برخی از آنها موثرتر از دیگران هستند. اجازه دهید آنها را یکی یکی بررسی کنیم:

1. از بازارهایی مانند UPWORK برای کارمندان آزاد استفاده کنید.

چه صاحب استودیوی وب خود باشید و چه به تازگی با یک طراح وب آزاد آشنا شده اید، بازار برای فریلنسرها راهی عالی برای جذب مشتریان جدید است. همین امر در مورد تابلوهای شغلی معروف طراحی وب مانند Dribbble، Twine و WordPress Jobs نیز صدق می کند.

اما به طور کلی، بازار برای فریلنسرها موثرتر است زیرا این پلتفرم ها روزانه هزاران خریدار/مشتری را جذب می کنند. بهترین راه برای جذب مشتری، ایجاد و صیقل دادن مشخصات خود و پاسخ به پیشنهادات شغلی مرتبط است.

با این حال، به همان اندازه مهم است که پلتفرمی را انتخاب کنید که بهره‌بردار نباشد، اما مشتریان زیادی در زمینه طراحی وب داشته باشد. اگرچه Upwork و Indeed دو محبوب ترین هستند، چندین پلتفرم دیگر از جمله Freelancer، 99 Designs، Guru، Upstack، TopTal و PeoplePerHour این الزامات را برآورده می کنند.

2. در LINKEDIN جستجو کنید

بسیاری استدلال می کنند که این روزها پلتفرم های رسانه های اجتماعی بهترین راه برای جذب مشتریان طراحی وب هستند. در حالی که این تا حدی درست است، اما همه شبکه‌های اجتماعی تأثیر یکسانی بر متخصصان ندارند. من متوجه شده ام که لینکدین پلتفرم شماره یک است که یک طراح سایت  باید زمان و تلاش خود را روی آن سرمایه گذاری کند.

دلیل آن ساده است؛ هدف این پلتفرم گرد هم آوردن افراد حرفه ای هاست. بنابراین، اگر یک نمایه لینکدین درجه یک ایجاد کنید، می توانید به سرعت مخاطبان خود را گسترش دهید و افراد علاقه مند به خرید خدمات را پیدا کنید. فرآیند بسیار ساده است زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است:

یک بیوگرافی حرفه ای ایجاد کنید: به کارهایی که انجام می دهید و افرادی که می توانید از طریق خدمات خود به آنها کمک کنید اشاره کنید.

بخش های About (اطلاعات شخصی، اطلاعات وب سایت و نمونه کارها و غیره) و تجربه (پروژه های قبلی) نمایه خود را بهینه کنید.

از فیلترهای لینکدین برای ارتباط با افراد و شرکت ها استفاده کنید.

دعوت‌های خود را شخصی کنید و از طریق DM به افرادی که شما را دعوت می‌کنند پاسخ دهید.

این ممکن است کار زیادی به نظر برسد، و باور کنید، اینطور است. با این حال، اگر می خواهید مشتریان بیشتری را از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی جذب کنید، لینکدین بهترین راه برای رفتن است.

3. به نمونه کارها و وب سایت خود توجه کنید

صرف نظر از تعداد اتصالات شما در لینکدین، مشتریان باید قبل از استخدام شما اطمینان داشته باشند که شما بهترین فرد برای یک پروژه هستید. و هیچ راهی بهتر از داشتن یک نمونه کار و وب سایت جامع برای انجام این کار وجود ندارد.

وب سایت هایی مانند Dribble و WordPress به شما این امکان را می دهند که وب سایت های نمونه کار را سریع و کارآمد ایجاد کنید. به عنوان یک طراح وب، می توانید با وب سایت خود مانند یک پروژه شخصی رفتار کنید و از دانش UI و UX خود برای پیشی گرفتن از رقبای خود استفاده کنید.

4. اثبات اجتماعی ایجاد کنید

در چند کلمه، اثبات اجتماعی راهی برای اثبات به مشتریان جدید است که باید با استخدام شما برای پروژه خود، رفتار مشتریان فعلی شما را تقلید کنند.

برای انجام این کار، می توانید صفحه ای با نظرات گوگل ایجاد کنید، توصیفات/مرجعات را جمع آوری کنید، از مکالمات خود با مشتریان اسکرین شات بگیرید و بازخورد آنها را دریافت کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را در وب سایت نمونه کارها خود، در پست ها / داستان های رسانه های اجتماعی خود و غیره ارائه دهید.

5. از کلمه شفاهی استفاده کنید

جدا از درخواست از مشتریان فعلی خود برای ارجاع، باید سعی کنید یک رابطه حرفه ای عمیق با آنها ایجاد کنید. این به طور خودکار به آنها کمک می کند تا خدمات شما را از طریق دهان به دهان توصیه کنند.

در بسیاری از موارد ثابت شده است که تبلیغات دهان به دهان بسیار قابل اعتمادتر از روش های سنتی تبلیغات (بازاریابی ایمیل، تاکتیک های سئو) است.

6. در رویدادها و پادکست ها صحبت کنید

بگویید شما یک طراح وب با تجربه هستید و تنها چیزی که نیاز دارید این است که مخاطبان هدف خود را گسترش دهید. در این مورد، صحبت کردن در رویدادها راهی فوق العاده برای ایجاد اقتدار است. البته، تبدیل شدن به یک سخنران عمومی آسان نیست، به خصوص اگر اینطور باشید

4/5 - (1 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
سئو تضمینی
بلاگ

سئو تضمینی

سئو تضمینی یعنی سایت شما با توجه به رقبای شما بدون ایراد فنی در بالاترین نتایج جستجو باشد. با توجه به بهینه سازی کلمات کلیدی

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت اداری
طراحی وب سایت

طراحی سایت اداری

طراحی سایت اداری با گسترش و همگانی‌تر شدن اینترنت در جامعه امروز همه اقشار مختلفی که صاحب کسب و کارهای اداری و شرکتی دولتی یا

اطلاعات بیشتر »