آتیه پرداز طراحی سایت

آتیه پرداز طراحی سایت

آتیه پرداز طراحی سایت یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که در زمینه طراحی و خدمات سایت فعالیت می کند. این شرکت که روزانه به دفعات در موتورهای جست و جو مورد بررسی قرار میگیرد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود.

آتیه پرداز طراحی سایت در قالب یک تیم از دانشجویان فارغ التحصیل در رشته فناوری اطلاعات، زمانی نزدیک به دو دهه قبل آغاز به کار کرد اما رفته رفته با اختصاص بودجه برای طراحی نرم افزار، بستر گسترش فعالیت خود را مهیا کرد.

طراحی نرم افزار های مدیریت مالی

آتیه پرداز طراحی سایت با طراحی نرم افزار های مدیریت مالی، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت منابع انسانی و بسیاری دیگر علاوه بر طراحی سایت توانست مشتریان بسیار زیادی را با صحت کار و کیفیت بالا و صداقت در تمام این سالها وفادار نماید.

این شرکت با سیاست دقیق خود برای وفادار نمودن مشتریانی که دو دهه قبل برای شروع کسب و کار مجازی خود نیاز به مشاور و کارشناسی آگاه داشتند، توانست به موقع توجه شرکت ها و ارگان های دولتی را به سوی خود جلب کند در واقع این شرکت از معدود شرکت های با قدمت بالا و طرف قرارداد ارگانها و شرکتهای بزرگ است.

آتیه پرداز طراحی سایت و شهرت آن در حال حاضر تنها مربوط به طراحی سایت نبوده و در واقع زمینه کاری گسترده این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و خدمات سخت افزاری و نرم افزاری توانسته این شهرت را دربه تثبیت برساند.

وفاداری به مشتریان و جذب مشتری جدید

این شرکت با وجود تمام سابقه و خدمات گسترده ای که برای وفاداری مشتریان و جذب مشتری جدید انجام میدهد، همچنان اصل صداقت را رعایت و در ارائه نتیجه با کیفیت مبادرت میورزد.

این شرکت برای حفظ بقا و جایگاه خود در بین رقیبان متعدد کیفیت را به کسب سود ترجیح داد و این بزرگترین رمز موفقیت یک شرکت طراحی سایت در بین انبوهی از رقیبان می باشد.

آتیه پرداز طراحی سایت روزانه صدها بار در گوگل جست و جو می شود و رتبه و جایگاه خوبی در این موتور جست و جو بدست آوره است.

این شرکت تنها شرکت طراحی و خدمات در این زمینه نبوده اما با داشتن تجربه و تخصص بالا در گروه برترین شرکتهای ایران قرار دارد.

این شرکت با پرسنلی آگاه و سعه صدر بالا و انتقاد پذیری خارق العاده پذیرای برترین نظرات ب ارائه کاری برتر از سایر شرکتهاست.

این شرکت قانون رقابت بازار را پذیرفته و به خوبی می داند صداقت، کیفیت، خلاقیت، انتقادپذیری اصل وفاداری مشتریام است. از این رو همچنان با نامی نیک در بین مردم شناخته میشود.

آتیه پرداز طراحی سایت و دلایل افزایش استقبال از آن

این شرکت در زمینه طراحی و پشتیبانی سایت فعالیت می کند اما شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت هایی داشته و دارند که یکی از آنها شرکت طراحی سایت راشن می باشد که شرکتی نوپا اما خلاق است.

آتیه پرداز طراحی سایت در قالب کار تیمی و با فعالیت داوطلبانه دانشجویان فارغ التحصیل در رشته فناوری اطلاعات، دو دهه پیش شروع به فعالیت کرد و رفته رفته کسب و کار خود را گسترش داد این در حالی است که هم اکنون به تیمی قوی در بین سایر رقیبان تبدیل شده است که با رزومه ای قوی رقیبی سرسخت برای شرکت طراحی سایت راشن می باشد.

رعایت نکات سئو به صورت دقیق

آتیه پرداز طراحی سایت با طراحی اغلب سایت های مهم و مشهور دولتی به مرور زمان تبحر زیادی در طراحی و برنامه نویسی بدست آورد که در کار وی نمود پیدا کرد. در همین زمان که این شرکت مشغول انجام پروژه های بزرگ بود طراحان رقیب در مسائل فنی اغلب از وی الگو گرفتند که یکی از آنها شرکت طراحی سایت راشن می باشد.

آتیه پرداز طراحی سایت با سیاست شرکت در پروژه های بزرگ و سایت های دولتی نیازی مبرم به رعایت نکات سئو داشت از این رو خود به خود به واسطه این حساسیت ملزم به رعایت نکات سئو شد از این رو رفته رفته این شرکت در رعایت نکات سئو و بروز رسانی خود در این مبحث سرعت بالایی پیدا کرد و این باعث شد شرکتی همچون طراحی سایت راشن او را سرلوحه خود قرار دهد.

این شرکت همچون گذشته با صلابت بیشتر توانسته قدرت خود را حفظ کند. این در حالیست که انتظار می رفت این شرکت در مواجهه با شرکت ها و اشخاص نوپا، با چالش هایی روبرو شود اما با روزآمدسازی مداوم شرکتهای نوپا همچون شرکت طراحی سایت راشن را به چالش کشید.

این شرکت با طراحی نرم افزارهای کاربردی و مشتری مدار و کاربردی برای صاحبین کسب و کار، مشتریانش را وفادار نمود و این نشان دهنده تخصص چندبعدی چندگانه این شرکت برای حفظ قدرت و جایگاه خود در بین دیگر شرکتها همچون شرکت طراحی سایت راشن می باشد.

آتیه پرداز طراحی سایت و خط مشی گوگل

آتیه پرداز طراحی سایت در سالهای اخیر با رعایت خط مشی جدید گوگل همانند گذشته موفق به نگه داشتن مشتریان خود شده است. در واقع شرکت گوگل با وضع قوانین جدید در انتشار مطالب و سنجش حضور مخاطب در سایت، تلاش کرد تا عدالت را میان صاحبین کسب و کار و تولیدات علمی رعایت کند و تنها معیار رتبه دهی حضور مخاطب در سایت نباشد. در این میان بود که شرکت طراحی سایت راشن و آتیه پرداز  در رتبه بالایی قرار گرفتند.

آتیه پرداز طراحی سایت بنابر سابقه بالا در ادارات دولتی و تعداد مراجعین میلیونی به سایت برای ثبت سفارش و در واقع همان تعداد جست و جوی بالا در موتورهای جست و جو نام خود را در دنیای اینترنت به ثبت همیشگی رساند و توانست با رعایت خط مشی گوگل این ثبت را به رتبه یک گوگل برساند.

آدرس سایت شرکت : www.atiehpardaz.com

4/5 - (4 امتیاز)

میتونی شروع کنی !

مشاوره جهت طراحی سایت حرفه ای ، کافیه تماس بگیری و کلی اطلاعات کسب کنی
مقالات بیشتری مطالعه کنید
طراحی سایت اهواز
طراحی وب سایت

طراحی سایت اهواز

طراحی سایت اهواز ، طراحی سایت در استان خوزستان به عنوان یکی از خدماتی است که تیم راشن در مشهد و تهران ارائه می‌دهند. یکی

اطلاعات بیشتر »
طراحی سایت سازمانی
انواع طراحی سایت

طراحی سایت سازمانی

طراحی سایت سازمانی در دنیای امروز کاربرانی که محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت و فروشگاه های اینترنتی جستجو می‌کنند در حال

اطلاعات بیشتر »